22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    MacDunes

Online games {Runescape}

Ik heb een vraagje ik speelde Runescape bij mijn moeder op een windows pc, toen ik weer bij mijn vader was wou ik ook Runescape spelen, maar hij doet het niet?. Ik heb een Imac G3 dv 500 megahertz, op mijn vaders computer doet hij het wel, maar niet vloeiend en het laden doet ongelofelijk lang, mijn vader heeft een G5.

Kan iemand hier raad mee??

:roll: :?

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);

flash is traag met mac os x. Maar of dit de reden is dat hij het helemaal niet goed doet, weet ik niet. Misschien speelt iemand het hier ook die ook een iMac G3 heeft.

Bijdrager
    MacDunes

Jah iemand die ook Runescape speelt op de Imac G3 vast wel?
    Er staat java.lang.classnotfoundexception: loader.class
    Ik heb het al gedownload maar het helpt niet.

Bijdrager
    Joshuhaha

RuneScape is toch een Java-Applet?

Bijdrager
    DK master

Probeer eens in een andere browser dan Safari, firefox ofso

:)

Bijdrager
    MacDunes

Ik heb Firefox en Netscape al geprobeerd allebei geen succes. :oops:

Bijdrager
    Mango NL
    ”MacDunes”

Ik heb Firefox en Netscape al geprobeerd allebei geen succes. :oops:

bij mij doet ie het wel, maar ik heb geen iMac g3, mischien dat het werkt op de oude internet explorer, die is vast nog wel ergens te vinden

Bijdrager
    Liam

Mijn kinderen spelen ook Runescape op de pc van hun moeder, en ook op de Mac’s bij mij. Soms klagen ze wel dat de oude grijze iMac G3 400 SE te langzaam is, in tegenstelling tot m’n Powerbookje, die overleeft wel de toets der kritiek.
    Toen ik een paar weken geleden van iemand een roze iMac G3 400 kreeg en daar een nieuwe installatie van tiger op zette, leek die volgens hen veel beter te werken dan de grijze, terwijl de computer zo’n beetje hetzelfde is. Dat bracht mij op het idee het system van de roze iMac te klonen naar een partitie van de grijze en daarvan op te starten. Dit weekeinde heb ik geen klachten meer gehoord.
    Ikzelf ben niet echt een ervaringsdeskundige als het om Runescape gaat, maar misschien dat een computer met een veel gebruikt systeem, waarop dus heel veel werk wordt gedaan, wat meer moeite heeft met Runescape dan een computer met een verse systeeminstallatie.

Misschien moet je je vader er ook eens toe bewegen Software-update te draaien (als hij dat al niet deed). Misschien dat de versie van Java ook nog wel iets uitmaakt.

O ja; bij mij spelen ze het spel in Safari.

Bijdrager
    Baas

Mijn kinderen spelen het ook. Soms met veel geklaag. Ineens bleek het op een iMac G3 prima te gaan. Zal ze morgen eens vragen.

Joost

Bijdrager
    MacDunes

Ik heb het ook geprobeerd met de oude IE weer geen succes.
    Mijn vader heeft een tijdje geleden ook een softwareupdate gedaan.
    Misschien is er iets dat ik eerst iets moet downloaden, weet iemand dat?

Bijdrager
    Baas

hallo,
    op een Apple loopt Runescape sowiso veel trager, maar je zou op die G3 Netscape is kunnen proberen. Als je veel geduld hebt teminste.

Ik speel ook Runescape en als je me toe wil voegen… ik heet Sjef93 op runescape

Sjef

Bijdrager
    MacDunes

Bij mij laad hy het Scherm niet.?

Er staat java.lang.classnotfoundexception: loader.class

Bijdrager
    Jello
    ”Rimsic”

flash is traag met mac os x. Maar of dit de reden is dat hij het helemaal niet goed doet, weet ik niet. Misschien speelt iemand het hier ook die ook een iMac G3 heeft.

’t is Java.

Instal eerst de nieuwste Java ( 1.5 SE 2 meende ik).
    Als je een foutieve java op je comp. hebt, werkt het onder geen enkele browser…

Bijdrager
    menu

Op de loginpagina van runescape heb je de mogelijkheid om tussen verschilende java versies te kiezen met een drop down menutje waar “Select Java Version – only change this if the default doesn’t work” op staat.
    Door hier te kiezen voor een andere versie kan je het aan de praat krijgen.

Bijdrager
    MacDunes

Ik probeer nu die nieuwste Java te downloaden maar hij begint niet te downloaden.
    http://mac.softpedia.com/progDownload/Java–SE–Xcode-Template-Download-16372.html
    Ik ben op deze website.

Bijdrager
    Benji07

Je kan de update toch ook gewoon bij het Software Update menu downloaden..
    Welke versie van OS X heb je trouwens?

Bijdrager
    MacDunes

Ik heb panther 10.3.9.

Bijdrager
    Peett-

RS is Java idd.

Ik heb een iMac G3 600 met 256 mb RAM. Het werkt gewoon vloeiend en door die update van Jagex laadt hij nu in 5 sec.

Btw, ik heb ook Panther.

Bijdrager
    J.C.

Yep je moet even de nieuwste sun Java downloaden om Rs te spelen op Apples
    Ze hebben vorige maand ook die fix gedaan dat het geluid het wel doet met FireFox :D

Bijdrager
    Peett-

In Safari doen de geluidseffecten het ook maar die achtergrondmuziekjes niet.

Doen die het wel in FF dan?

Bijdrager
    J.C.

Ja, nu wel weer.

Paar weken geleden is die fix gekomen, volgens JageX doen ze het nu, ik weet niet want ik gebruik zelf SwiftSwitch

Bijdrager
    ka1to

ik gebruik ook swiftswitch bij parallels maar de rechter muisknop werkt niet in mac osx als je rs speelt daarom switch ik ook vaak voor rs naar windowns in parallels

Rs nickname: trueshot5
    Rs pure nickname: mustixxx

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.