7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Daan25

Online drukkerij ervaringen

Beste OMT-ers,

Voor mijn klanten wil ik binnen afzienbare tijd het drukwerk zelf regelen via een online drukkerij.
    Afhankelijk van de hoeveelheden (in de toekomst) wellicht ook via wederverkoop.

Nu zijn er wel een aantal topics over online drukkerijen maar deze zijn allen redelijk gedateerd dus zodoende een nieuw topic.

Graag jullie ervaringen met online drukkerijen!

Bijdrager
    KarelWillem

In één jaar verandert er niet zo heel veel.
    Bovendien kun je prima een dergelijk topic weer omhoog halen door je vraag daar te stellen.

Goede online drukker?

En zelfs in de oudere topics kom je dezelfde ervaringen en namen tegen:

goede online drukker voor fc briefpapier

Bijdrager
    Daan25
    KarelWillem op 14 maart 2011

In één jaar verandert er niet zo heel veel.

In het verleden behaalde resultaten bieden toch geen garantie voor de toekomst?
    Ik ben benieuwd hoe het er op dit moment voor staat, en in een jaar tijd kan er best een hoop gebeuren naar mijn mening.

Bijdrager
    KarelWillem

Hier verder gaan. En dan ben je er zo achter.

Goede online drukker?

Mijn antwoorden gaan niet anders zijn in ieder geval.

Bijdrager
    digi-nl

Ikzelf ben erg tevreden over http://www.drukkerij.nl.

Inactief
    Anoniem

Ik (en velen met mij) heb hele goede ervaringen met Flyeralarm
    Goede kwaliteit, goedkoop, geen gezeik en snelle levering.
    Ze kunnen je trouwens ook steunen in het wederverkoop.

Bijdrager
    RaymondVdBerg

Beste Daan,

Als ondernemer bestel ik redelijk veel drukwerk jaarlijks. Het is echt zoeken naar een goede betrouwbare online drukkerij. Bij de meesten heb je een callcenter waarvan niemand zijn of haar klanten kent, en vaak een erg arrogante houding van de personen. Nu heb ik zelf veel geprobeerd als Flyeralarm, Drukwerkdeal en PrintCarrier, echter ben ik uitgekomen bij http://www.drukwerk-centrum.nl , zij produceren (in tegenstelling tot de meeste online drukkers) zelf. Daarnaast heb ik daar altijd maximaal 3 verschillende medewerkers aan de lijn die de verkoop regelen. Qua prijzen zijn ze scherp, helemaal gezien het stukje service wat ze bieden. Probeer het eens uit en laat me weten of je net zo tevreden bent als ik dat ben.

Groet,

Raymond

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.