7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    micat13

Online betalen met apple pc duurt langer??

Ik kreeg de volgende melding op een website:

Let op: gebruikers met een Apple-computer moeten mogelijk 1 tot 2 minuten wachten voordat zij worden doorverwezen naar het betaalproces nadat zij de bestelling plaatsen.

Ik heb (nog ) niks gekocht, ik weet dus ook niet of het klopt. Vond het wel maf

Bijdrager
    tarun

Welke website is dat?

Bijdrager
    micat13

Moderator
    Night

Ik zie het. Vreemd. Het is gewoon een link naar iDeal en dan naar de bank. Heb het even getest met zowel RABO als ING, maar je wordt gewoon direct doorgestuurd. Misschien komt het door een beetje vreemd gebruik van de redirect.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  Night.

Bijdrager
    Shmoo

Het enige dat ik mij kan voorstellen dat dit probleem zou kunnen veroorzaken is wanneer dit bedrijf alleen als hub functioneert in de verkoop.

Denk aan een constructie in de vorm als: jij hebt een webshop, maar je legt zelf geen voorraad van producten aan omdat dit een investering vereist en de mogelijkheid dat je met die voorraad blijft zitten. Je verkoopt dan alleen op provisiebasis (leads) producten van Wehkamp, Bol.com en andere bedrijven binnen jouw sector. Tijdens het afrekenen moet er dan per product een verwijzing (cookie) geplaatst worden zodat de leveranciers van de producten kunnen controleren dat de X-hub website als lead heeft gediend. Is die verwijzing er niet dan krijgt de site eigenaar geen vergoeding, provisie.

Probleem hiermee is dat de meeste browser op vandaag de verbinding automatisch blokkeren wanneer je te snel 4 a 5 keer doorverwezen wordt omdat daar 9/10 keer geen goede bedoelingen mee gemoeid zijn.

Het beste kun je gewoon eens contact opnemen met de eigenaar van de webshop om te vragen of dit altijd zo is en waarom dat bij hen wel is terwijl dat bij andere sites niet is.

Bijdrager
    micat13

Top dank voor de reacties’ Ik was gewoon benieuwd waar dit aan lag.
    Als steeds meer browers dit blokkeren duurt het straks bij iedereen langer..

Bijdrager
    Shmoo

Nee hoor, dit is enkel een probleempje voor deze site eigenaar. Dat zoiets opvalt en jij deze vraag al stelt hier op het forum geeft al aan dat je dit probleem normaal helemaal nergens tegenkomt. En dat hoort ook niet. Een betaling hoort gewoon volt en normaal, zonder problemen te verlopen.

De kans dat het probleem bij de site eigenaar of webhoster ligt is waarschijnlijk 99%.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.