9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Picazi

onlangs afgespeeld; hoe lang blijven nummers daarin?

De ‘ onlangs afgespeeld’ map en de ‘onlangs toegevoegd’ map gebruik ik best veel als ik iTunes beluister. Na verloop van tijd als je niks hebt beluisterd en of toegevoegd gaat zo’n map leeg; weet iemand na hoe lang dit is? Ik kon het niet vinden. Bestaat er een mogelijkheid om dit uit te schakelen (dat leeg-gaan van die mappen)

Dankjewel

Bijdrager
    Yaris

Selecteer in iTunes: Archief > Nieuwe slimme afspeellijst en geef onderstaande instellingen in:

Dan toont hij alle nummers die na de opgegeven datum afgespeeld zijn. Je kunt daar ook een datum ingeven van lang geleden.

Bijdrager
    Picazi

Oh Yaris da’s erg handig, zal ik zeker eens verkennen die optie.

Vraagje blijft alleen wel even overeind; hoe lang duurt het nu normaal (zonder slimme mappen) voordat die mappen leeg gaan?

Bijdrager
    Yaris

Normaal nooit zou ik denken.

Bijdrager
    Picazi

Toch gaan ze echt leeg hoor (bij mij)
    Misschien weet iemand anders het..
    Thanks Yaris

Bijdrager
    MBP88

De map ‘onlangs toegevoegd’ laat de bestanden zien die de laatste 2 weken zijn toegevoegd, en de map ‘onlangs afgespeeld’ laat de bestanden zien die de afgelopen 2 weken zijn afgespeeld.

Je kunt rechts klikken op zo’n slimme afspeel lijst, en bij ‘afspeel lijst bewerken’ o.i.d. kun je zien hoe de lijst is opgebouwd.

Bijdrager
    themacs

Of lijst selecteren en Appletje-I

Bijdrager
    Yaris

Die mappen heb ik bij mij al lang geleden verwijderd, anders had ik zelf kunnen zien.

Bijdrager
    Picazi

Thanks allen, ben d’ruit. 2 weken dus..

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.