6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    BestBuy

Onjuiste conversatie-indeling in Mail

Beste…..,

Sinds ik Yosemite heb geïnstalleerd ondervind ik enkele merkwaardigheden in Mail.

Nu is me duidelijk dat je in Mail in het Menu bij Weergave kunt aangeven dat mailberichten gesorteerd worden op conversatie.

Voorheen werkte dat goed maar nu worden er opeens verschillende mailberichten vanuit de diverse mailaccounts die ik heb, samengevoegd tot 1 conversatie.

Deze mailberichten hebben werkelijk niets met elkaar van doen. Niet de afzender, niet de ontvangen en ook niet het onderwerp.

Wie heeft de goeden tip……..?

Alvast dank.

Bijdrager
    Annemia

Heb je de optie “Bouw opnieuw op” al geprobeerd? Zit in het Mail menu onder Postbus.

Moderator
    Raymon

Dit is geen topic voor de sectie ‘One More Thing’. Daar worden punten over de website zelf behandeld. Ik verplaats dit naar Mac Software > OS X.

Bijdrager
    BestBuy

@Annemenia, Net geprobeerd maar zonder resultaat.

Evengoed dank voor de reactie….

Bijdrager
    BestBuy

@raymon

Thanks…..!

Bijdrager
    Richard from Rotterdam

Ik heb precies hetzelfde probleem. Conversaties die helemaal niets gemeen hebben in mail-account, afzenders of onderwerp, worden willekeurig tot één conversatie samengevoegd. Heel vreemd en binnen Mail zelf heb ik nog geen oplossing kunnen ontdekken behalve “sorteer op conversatie” uit te vinken…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.