6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Ruben

Ongewenste zooi in “Open With” menu sinds Photoshop CS…

Sinds ik Adobe Photoshop CS op mijn systeem heb staan heb ik een verschrikkelijke berg totaal ongewenste ZOOI in mijn “Open With” menu staan!:x:evil: Ik heb NIET bij installatie aangegeven dat Adobe mijn systeem mocht vervuilen, ik heb ook geen waarshuwing gekregen dat dit zou gebeuren en ik wil dit gewoon allemaal niet hebben.

Het zal ongetwijfelt iets simpels zijn, maar ik kan het niet vinden, hoe kom ik hier vanaf?

PS: Het gaat dus om al die .exe regeltjes…

Bijdrager
    hydro

Heb hetzelfde probleem, ik zou ook wel eens willen weten hoe ik dit weg krijg. :wink:

Bijdrager
    wjgmspeedy
    Bijdrager
    Ruben
    ”wjgmspeedy”

hier staat het antwoord http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=23436

Oops… ik had niet door dat het door ImageReady kwam en had niet aan de term “Context Menu” gedacht… Je moet maar weten HOE je moet zoeken he?;-) Bedank in elk geval.

Bijdrager
    wjgmspeedy

Lol, herinnerde me dat topic gewoon. Heb ik ook nog een vraag, hoe kan het dat die droplets de extensie .exe hebben? Les 1 voor switchers is toch dat exe programma’s niet werken op een Mac. :?

Bijdrager
    Sad

je kan een jpg plaatje ook .exe noemen en dan opent ie nog steeds.

Die .exe’s heten wel zo maar het heeft verder geen nut. Adobe heeft ze zogenoemd omdat ze op de PC zo heten maar het zijn dus geen PC .exe-cutables.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.