7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Sufkont

Ongewenste popup “weet u zeker dat u opnieuw een formulier..

Ik vraag me af of ik mijn apple kan vertellen dat hij maar eens moet ophouden met mij de vraag te stellen:
    ”Weet u zeker dat u opnieuw een formulier wilt versturen?”

Deze melding krijg ik bijvoorbeeld als ik een bericht aan een adverteerder op Marktplaats heb ingetikt, en met vorige terug wil naar de advertentie(s).

Kan ik deze popup ergens uitschakelen?

Vriendelijke bedankt voor jullie hulp!

Marco

Bijdrager
    moller

Safari:

Voorkeuren -> Beveiliging, ergens onderaan dat tabblad.

Sufkont

Bijdrager
    Sufkont

Geweldig!

bedankt voor je snelle hulp!

ja idd een sufkont he?

Bijdrager
    MacAanZee

De formulering slaat ook nergens op. Wie beschouwt nou het teruggaan naar een webpagina als het ‘versturen van een formulier’?!

Bijdrager
    chatsmit

ja ongelofelijk, dat is de slechte programmering van marktplaats, irriteer me er ook mateloos aan. Vreemd dat de meest lelijke nerd achtige site ter wereld zo goed aanslaat bij de hollanders, ongelovelijk

Bijdrager
    Dr. Maddox

Wanneer je op “vorige” klikt ga je terug naar de laatste pagina. Het moment waarop je de pagina verliet heb je een formulier met een stukje code ingeladen. Het enige dat de popup je verteld is dat je door terug te gaan weer eenzelfde code inleest of verzend.. Door de complexe manier van bouwen en code gebruik icm database is de “terug/vorige knop” steeds minder handig om te gebruiken..

*klaag

Het is inderdaad een lelijke site. En al lang niet meer het prikbord van vroeger. Eigenlijk zit heel Nederland op Ebay maar dan onder de oldschool skin van marktplaats. Wat bleek? Heel Nederland was niet te porren voor het gladde Ebay ondanks het wereldwijde succes van de veilingsite. Wat Ebay deed was lomp maar strategisch. Gewoon marktplaats overkopen en onder de vleugels van Ebay laten draaien onder de naam en stijl van Marktplaats.. Het beleid is ook echt in en in triest en overal zitten addertjes onderhet gras mbt betalingen en manieren om meer op te vallen… Met andere woorden, de particulier vist achter het net en de handelaren hebben weer een stukje markt op internet gewonnen..

Bijdrager
    WaZoo
    ”chatsmit”

ja ongelofelijk, dat is de slechte programmering van marktplaats, irriteer me er ook mateloos aan. Vreemd dat de meest lelijke nerd achtige site ter wereld zo goed aanslaat bij de hollanders, ongelovelijk

zie Hyves:D

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.