6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    FreBo

Ongewenste mail omzetten naar gewenste

Ik krijg geregeld mails toe die in de map ongewenst binnenkomen. Deze zijn niet ongewenst en wil deze in de juiste map binnenkrijgen. Ik verplaats deze dan naar de goede map maar de volgende komt weer binnen in de map ongewenst. Hoe kan ik dit instellen dat die binnenkomt in de goede map ?

Bijdrager
    GoeieDag

Op de knop “Geen reclame’ drukken bij betreffende mail.
    Het email adres in contacten zetten (of in Geadesseerdenoverzicht door er een mailtje naar toe te sturen).

Moderator
    Night

Ook zou je de leer-curve van het Apple Mail junk filter opnieuw kunnen doorlopen.

Bijdrager
    Stefan

Bij mij is de “Ongewenste reclame” ook al aardig tijd van slag. Gewenste berichten gaan naar de Ongewenste reclame map en ongewenst komt in inkomend. Ik heb echt al van alles geprobeerd, maar zelfs als ik het helemaal uitzet blijft het actief.
    Reset heb ik ook al gedaan, er komen nu wel wat minder gewenste berichten in ongewenst terecht.

Nu wil ik alleen dat mail die binnenkomt niet meer naar de ongewenste map gaat maar gewoon in inkomend blijft staan zodat ik wat beter in de gaten kan houden wat er gebeurt. Alleen als ik de bovenste optie aanvink dan gaat de mail nog steeds de ongewenst map in.

Bijdrager
    Melle

even inpikken op dit topic > hier werkt ongewenste reclame op zich vrij goed,
    maar bij mij is de knop “geen reclame” verdwenen of niet meer zichtbaar…

Ik herinner mij dat die daar inderdaad kwam, maar nu komt die al een tijdje niet meer tevoorschijn?

Wie weet raad?

Bijdrager
    a3koorn

Misschien ten overvloede, maar ik heb pas ondekt dat als je in de mailprogramma bovenaan op “mail” klikt, dan heb je de optie”voorkeuren” en dan de tap “ reclame” hier kan je diverse opties ingeven. Bij mij was niets aangevinkt en zodoende komen de bij mij bekende contacten ook steeds in de reclame volder terecht ( zelfs emails van apple 😊) nu net alles ingesteld dus ff afwachten wat er nu gebeurd, en of het ook doorwerkt naar mijn ipad toe.

( instelling dus gedaan op mijn imac).

gr. Adrie

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.