6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Tweety

Ongewenst “Uw iPod configureren” bericht

Ik heb een iPod classic 160GB, met in totaal bijna 150GB er op staan aan muziek en filmpjes.
    Ik weet niet wat er gebeurd is, maar…

Laatst koppel ik mijn iPod aan de computer om te laden. Toen werd iTunes geladen (wat ik niet ingesteld had), en krijg ik steeds het bericht van iTunes Uw iPod configureren.
    Maar dat wil ik helemaal niet!

Wat de oorzaak hiervan is, is mij een raadsel.
    Kan nog wel muziek of filmpjes toevoegen via iTunes, maar dat is dan ook alles, afspeellijsten zijn niet meer te zien, podcasten zijn niet meer te updaten, kan niets meer wissen met behulp van iTunes…

:(

Bijdrager
    Neptunus

Waarom wil je je iPod niet configureren?

Bijdrager
    Tweety

Anders ben ik toch al mijn muziek en data die nog op de iPod staan kwijt?
    Daarom wil ik dat niet, en hij was altijd al geconfigureerd, dus waarom ik dat nu weer moet doen is mij een raadsel.

Bijdrager
    iJoost

Je blaast het er allemaal zo weer op vanuit iTunes. iPods werken nu eenmaal met iTunes. Als je dat niet wilt, kun je beter een andere MP3-speler nemen want dat gaat dan vast een stuk eenvoudiger. ;-P

Hoe de muziek weer van je iPod af te halen… is een FAQ.

Bijdrager
    Tweety

Die 150GB aan muziek heb ik niet op mijn computer staan.
    Ik heb nog wel een paar 100 originele muziek cd’s hier liggen, maar om die nu allemaal te gaan converteren naar aac doe ik niet weer, dat heeft me al eens een paar week gekost.

Maar nog steeds niet iemand die weet wat er aan de hand is?
    En ja, ik heb wel drie programma’s om muziek van de iPod te halen, maar dan moet ik eerst die schijfruimte hebben, dat betekend andere gevoelige data verwijderen of eerste een extra externe harde harde schijf kopen.:(

Moderator
    unSOUND
    ”Tweety”

Die 150GB aan muziek heb ik niet op mijn computer staan.

Dus als je iPod kapot gaat of gestolen wordt ben je de pineut. Altijd je iTunes library vol laten staan…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.