12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    ieteke

Macintosh HD icoontje verdwenen uit Finder

HD Macintosh wou ik op het bureaublad zetten. Via finder onder apparaten probeerde ik hem te slepen naar het bureaublad. Ik kan nu echter HD Macintosh nergens meer vinden. Iemand een idee hoe ik HD macintosh terugkrijg onder apparaten in finder?

Bijdrager
    Hansi2124

Ga in Finder naar Voorkeuren. Selecteer daar bij Algemeen Harde schijven.

Bijdrager
    KarelWillem

Finder > Voorkeuren:

Bijdrager
    Hansi2124

Nee, dat is alleen in de navigatiekolom in een findervenster. Ieteke vraag om de hd op het bureaublad te zien;-)

Bijdrager
    KarelWillem
    ieteke op 12 september 2010

…. Iemand een idee hoe ik HD macintosh terugkrijg onder apparaten in finder?

Bijdrager
    Maverick9898

Ja maar in eerste instantie wou ie het op het bureaublad hebben. Wat KW zegt klopt, daarmee krijg je ‘m terug in Finder. Als je ‘m weer op je bureaublad wil moet je in dat venster van KW, alleen dan naar Algemeen en dan Hard Disks aanvinken. Dan komt ie weer terug als het goed is.

Bijdrager
    KarelWillem

Dan voegen we deze er nog even bij:

Finder > Voorkeuren:

Bijdrager
    McLoe

FInder > Voorkeuren > Algemeen > Harde Schijven aanvinken

edit: te laat:razz:

Bijdrager
    Maverick9898

Ai ai ai alle drie tegelijk:P.

Bijdrager
    Hansi2124

Ja, ze wil eigenlijk 1 ding, maar haalt er 2 door elkaar, denk ik. Maar daar kan ze zelf het beste antwoord op geven;-)

Bijdrager
    ieteke

Bedankt de antwoorden. Ik wil graag de macintosh HD op het bureaublad zichtbaar hebben en ik wou graag in finder de HD weer zichtbaar hebben. Beide antwoorden gekregen. Weer wat geleerd…..

Bijdrager
    Hansi2124

Mooi zo :thumbsup:

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.