4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    BJVR

OneMoreThing probleem met inloggen na reset wachtwoord

He jongens ik heb (had) een probleem ik wilde inloggen maar ik was me wachtwoord vergeten (lang niet hier geweest)

Alleen toen ik op wachtwoord-resetten klikten kreeg ik een mailtje met een link leuk en handig maar als ik in dit reset mailtje op de link klikten om te resetten kwam ik gewoon op de homepage terecht zonder enige vorm van melding dat er een nieuw wachtwoord naar me mail-account was verzonden. Erg raar, ik had geen idee hoe of wat.

Na nog een keer resetten zag ik in mijn mailbox pas dat er een nieuw wachtwoord verzonden was. dus nu had ik er 2.
    Nou de laatste wilde ik dus gebruiken en klikten op de link in het mailtje dat zei: onemorething.nl/inloggen (logisch niet)

Alleen daar kon ik NIET inloggen met mijn nieuwe wachtwoord. (copy-/past)
    Pas toen ik op de homepage link klikten rechts boven in de hoek (inloggen) kon ik pas met mijn nieuwe wachtwoord inloggen.

Dit loopt niet erg soepel allemaal kunnen jullie dit miss. even checken?

Bijdrager
    Chorro

Denk eerlijk gezegd dat dat komt omdat je 2x die mail had ontvangen, is wel vaker zo dat systemen dan in de war raken.

Bijdrager
    Yaris

Uit de Support:

Veel voorkomende vragen en problemen

Ik kan niet inloggen na een wachtwoord reset

Wanneer je je wachtwoord reset krijg je een e-mail toegestuurd met een nieuw wachtwoord. Hier kunnen een paar minuten overheen gaan. Reset nooit snel achter elkaar je wachtwoord, want elke reset genereert een nieuw wachtwoord. Wacht indien je niet kunt inloggen met je nieuwe wachtwoord 15 minuten en probeer het dan opnieuw.

Bijdrager
    Hansi2124

Blijkbaar is het opgelost.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.