6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Nick Bos

Oneindig ver inzoomen bug iOS 9.3.2

Ik heb een bug gevonden waarmee je oneindig ver kan inzoomen. Getest op iPhone 6s en iPhone SE
    Volg stap voor stap anders werkt het niet.

1. Open camera
    2. Hou de camera knop ingedrukt zodat de camera heel snel foto’s achter elkaar neemt (bij ongeveer 22 foto’s stoppen)
    3. Klik links onderin om naar je foto’s te gaan
    4. Klik op selecteer
    5. (Dit is belangrijk) selecteer 2 foto’s de gene waarop je opent en degene ernaast.
    6. Klik op gereed en bewaar alle
    7. Als je nu inzoomt kun je net zover inzoomen tot het beeldscherm zwart word. Als het goed is kan je dan nog verder inzoomen alleen dan zie je dus niet meer dat je inzoomt omdat je scherm zwart is.

Soms werkte deze bug wel en soms niet. Waarschijnlijk deed ik het verkeerd of was het toeval. Als het niet werkt zal ik het nog een keer proberen of nog een keer goed de stappen volgen.

Hopelijk hebben jullie hier iets aan of kan Apple het probleem oplossen.

Als het werkt laat graag even een reactie achter!

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  Night. Reden: Duplicaat topic verwijderd
    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  Night. Reden: Je kan je eigen berichten altijd aanpassen en aanvullen

Bijdrager
    nieuwsgroepen

Dank, hier heb ik wat aan. Altijd al willen inzoomen tot het zwart voor de ogen wordt.

Bijdrager
    THX-1138

Heerlijke bug. Hier ga ik eens lekker op masturberen.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  THX-1138.

Bijdrager
    Shmoo

Viespeuk, en daarna met die klamme handjes aan je toetsenbord.

Bijdrager
    THX-1138

Da’s niet erg. Daar zitten al voldoende aangekoekte, opgedroogde plakkaten op.

Bijdrager
    Roko

Meld de bug aan bij Apple en verdien hun eeuwige dank. En alles eronder… brrrrrr

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.