2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    SolidCake

oneDrive for Businesses als netwerkschijf gebruiken met ExpanDrive?

Graag wil ik mijn oneDrive for Businesses gebruiken als netwerkschijf. Ik heb hiervoor ExpanDrive aangeschaft. ExpanDrive beweert cloud opslag diensten te kunnen koppelen aan je computer als netwerkschijf. Echter, is dit niet het geval met ExpanDrive. Toen ik het ging gebruiken viel mij op dat het toch alle files van oneDrive naar mijn Mac aan het overzetten was. Deze files komen dan in de Application Support map terecht.
    Graag wil ik weten of het toch mogelijk is om met ExpanDrive oneDrive for Businesses te gebruiken als netwerkschijf?

Bijdrager
    iep

OneDrive for Business is feitelijk gewoon SharePoint en dat is ook exact het probleem. Dit is heel anders dan de gewone OneDrive (voor consumenten) en daarmee ook niet compatible. Bij veel tools is de implementatie van OneDrive for Business ook nog niet zo geweldig dus verwacht veel instabiliteit. Op dit moment is Microsoft bezig met een eigen client voor OneDrive for Business. Ze hadden een beta programma maar die is afgelopen en een release staat op “soon”.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.