7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    joeyvn

Onedrive account niet te verwijderen

Ik heb op mijn macbook een onedrive account draaien waarmee ik bestanden tussen de verschillende werkstations synchroniseer. Een tijdje geleden heb ik twee onedrive accounts naast elkaar laten draaien maar dit gaf een hoop problemen. Daarom heb ik één account verwijderd en draait er nu dus nog één account.

Toch blijft dat verwijderde account mij achtervolgen en krijg ik regelmatig een melding dat het account zich niet kan aanmelden. Het gevolg is dat onedrive op hol slaat en ik mijn mac moet resetten om weer tot sync te kunnen komen. Hoe kan ik ergens uit de registers de sporen van dat account verwijderen? zodat ik nog maar één zuiver account over houdt.

Tnx.

Bijdrager
    GoeieDag

Wat zijn ‘registers’?

Heb je al in het programma Sleutelhangertoegang gekeken, en alles van betreffende account verwijderd?

Bijdrager
    hatolex

TS denkt dat hij in de windows omgeving bezig is.:)

Bijdrager
    joeyvn

<p class=”cite”>GoeieDag op 10 december 2020 om 09:58</p>
    Wat zijn ‘registers’?

Heb je al in het programma Sleutelhangertoegang gekeken, en alles van betreffende account verwijderd?

geen idee hoe zoiets in de mac omgeving heet:P

Hoe verwijder ik alles van een account? in mijn instellingen van onedrive heb ik het volledige account verwijderd maar er lijken nog ergens sporen aanwezig te zijn.

Bijdrager
    wouter57

Ik zou zeggen gooi alles wat de naam onedrive heeft weg dat Spotlight heeft gevonden. Er zullen daar ook plist bestanden gevonden worden die je kunt verwijderen en installeer onedrive opnieuw. Tenslotte is onedrive een clouddienst en zal je niets kwijt raken.

Bijdrager
    penseel
    Bijdrager
    GoeieDag

joeyvn op 10 december 2020 om 15:47

GoeieDag op 10 december 2020 om 09:58

Hoe verwijder ik alles van een account? in mijn instellingen van onedrive heb ik het volledige account verwijderd maar er lijken nog ergens sporen aanwezig te zijn.

Wat snap je hier niet aan? In Sleutelh.t.g. zoeken naar de naam van betreffende account, deze bestanden selecteren en weggooien met de delete-toets.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.