8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Ricko

One Note

heeft er iemand een goed recent alternatief voor Microsoft One Note (voor op Mac + iPad + iPhone)? Dit kan nl. enkel met een Microsoft e-mailadres, maar ik heb geen behoeft aan nog een e-mailadres.
    Liefst dus gewoon met iCloud.

alvast bedankt

Bijdrager
    Shmoo

Heb het zelf nog niet gebruikt omdat ik weinig aantekeningen maak ik gebruik de standaard notities in OS X of iOS niet eens dus.
    Maar het ziet er wel goed uit, vooral dat opmaken van teksten overal daar waar jij het wilt. Gewoon dubbelklikken daar waar je wilt typen.

Sinds vandaag OneNote van Microsoft in de Mac App Store.

Bijdrager
    Buzz

Evernote natuurlijk. Eigenlijk is op de Mac OneNote een alternatief voor Evernote en niet andersom.
    http://www.macworld.com/article/2108501/first-look-could-microsoft-onenote-for-mac-replace-evernote.html

Bijdrager
    Ricko

Het is een goed alternatief dat ik daarvoor dus zoek ;-).
    Dit werkt enkel met een e-mailadres van Microsoft.

Bijdrager
    justi

Je kunt bij Microsoft prima een account aanmaken met je iCloud email.

Geblokkeerd
    Anoniem
    justi op 17 maart 2014

Je kunt bij Microsoft prima een account aanmaken met je iCloud email.

Klopt helemaal, hier zonet ook een account aangemaakt met een @me.com

Bijdrager
    Ricko

Klopt!
    Merci!:-)

Bijdrager
    Link

100% evernote. gebruik het privé en zakelijk voor notities, GTD, vergaderverslagen, actielijsten. bij de betaalversie kan je zelfs presenteren op Apple TV en altijd alles overal synchroon, iphone, mac, ipad en helaas… zakelijke antieke windows xp laptop.

je kan de takenlijst ook nog eens automatisch synchroniseren met rememberthemilk. is ook super.

op internet diverse hulp te vinden om goede GTD opzet te maken. (werken met notitieblokken en tags is structuur)

kijk bijvoorbeeld hier:

http://lifehacker.com/5892905/the-secret-weapon-combines-gtd-and-evernote-into-one-synchronized-productivity-system

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.