30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)
  • Q:
    Bijdrager
    Japsuh

One More Thing traag

Ervaren jullie de laatste tijd ook dat On More Thing de laatste erg traag is? Als ik de site probeer de openen loopt Safari continu vast, waardoor ik Safari continu geforceerd moet stoppen. Ook met Firefox en Opera ervaar ik dit probleem. Caches legen en geschiedenis wissen hebben niet geholpen. Fouten in de code van de site waardoor alledrie de browsers crashen? Oh ja, andere websites werken wel gewoon normaal.

Bijdrager
    filenox

Geen problemen hierzo. Zet je Flash eens uit?

Bijdrager
    boerke

Nee

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Hier geen problemen met OMT, wel met Gizmodo. Cache en geschiedenis wissen heeft geen zin, Click2Flash ook niet, en andere UA ook niet. Bij het bezoeken schiet het CPU gebruik van Safari omhoog, en krijg in continu strandballen. In andere browsers (Chrome, Flock, FF) heb ik er geen last van.

Bijdrager
    Hansi2124

Komt wel vaker voor ja.
    Als OMT niet wil laden wil nog niet zeggen dat Safari vastloopt hoor….. Kijk onderaan maar eens in de balk. Daar staat dan iets van “wachten op onemorething.nl
    Komt vanzelf, maar duurst soms een aantal seconden.

Bijdrager
    KarelWillem

Geen enkel probleem hier.

Bijdrager
    Japsuh

Ik heb zelfs een minuut gewacht, maar hij deed het niet. Vandaag doet hij het wel weer gewoon, vaag…

Bijdrager
    pinkie

Heel af en toe heb ik wel eens een strandballetje maar nooit langer dan 10 seconden of zo. Dat is al irritant genoeg natuurlijk:lol:

Bijdrager
    macpeto76

OMT traag……. ik dacht dat je bedoelde traag met het vertalen, kopieren, stelen van alle artikelen op macrumors.com

Bijdrager
    ikoot

@macpeto76, als je je info van macrumors haalt wat doe je dan hier!!!
    de mensen van OMT doen fantastisch werk en ook op zeer leuke manier.
    dus ga hier de boel niet zitten afkatten, verzin eens iets org.

Bijdrager
    coppess

@macpeto76 het lijkt mij logisch dat veel nieuws overeenkomt met macrumors omdat er nu eenmaal maar 1 Apple is waardoor al het nieuws nu eenmaal hetzelfde is

Bijdrager
    macpeto76

Fantastisch werk?? Een simpele site bijhouden met copy, paste translate?? Het lijkt mij dat OMT beter eens iets origineels kan verzinnen……

Artsen zonder Grenzen doen fantastisch werk…… OMT is voor de applefreaks die een onvoldoende hadden voor engels

Bijdrager
    coppess

nou @macpeto76, zo te horen heb jij verstand van zaken. Laat je het ff weten als jij je eigen Apple site hebt geopend en we op jouw forum met veel actieve leden kunnen gaan posten?

en dan erbij, wat doe jij hier eigenlijk nog als OMT zo slecht is?

Bijdrager
    ikoot

Ik denk dat macpeto76 heel graag een Apple wil hebben maar er het geld er niet voor heeft en dus hier maar zijn frustie gaat neer gooien, en verder moet werken op zijn bananen windows pc.
    veel sterkte in het leven want dat zul je nodig hebben met zo’n instelling.
    toedeloe

Bijdrager
    ikoot

@Japsuh, haal toch nog eens je cookies leeg, soms moet dat 2 keer achter elkaar lijkt het wel, ik had het probleem met de een trage online.nl site daar werkte het bij mij wel.
    suc6

Bijdrager
    macpeto76

@ikoot…. Wat ben jij dom zeg…..En je bent al 43 zag ik? Sorry dat je je aangesproken voelde…. veel gepest vroeger?

Bijdrager
    ikoot

ik denk dat het tijd wordt voor de moderator om macpeto76 maar eens de mond te snoeren.
    en macpeto een mening mag maar geen veronderstelling!!!
    bananen voor macpeto76

Bijdrager
    macpeto76

ikoot, nogmaals sorry. Jouw reacties zijn doordrenkt van domheid en triestheid, ik had me niet moeten laten verleiden tot de stelling dat jij dom bent. Ik zal in het vervolg beter nadenken voordat ik iets schrijf. Het spijt me dat ik je geconfronteerd heb met je eigen tekortkomingen.

Bijdrager
    DestroyOhBoy

Bitchfight!
    Macpeto76 heeft natuurlijk wel een beetje gelijk wat betreft het Macrumors nieuws. Daarom beperk ik me over het algemeen ook tot de forum topics en lees ik op Macrumors wel wat er straks op OMT komt, hoef ik me ook nergens aan te irriteren;)

Ontopic: Geen last van door ClickToFlash en AdBlocker voor Safari!:cool:

Bijdrager
    KarelWillem
    macpeto76 op 07 april 2011

ikoot, nogmaals sorry. Jouw reacties zijn doordrenkt van domheid en triestheid, ik had me niet moeten laten verleiden tot de stelling dat jij dom bent. Ik zal in het vervolg beter nadenken voordat ik iets schrijf. Het spijt me dat ik je geconfronteerd heb met je eigen tekortkomingen.

Doe eens een poging net te doen alsof je écht 41 bent?

Want dit gaat wel heel erg richting 13-jarig MSN-gedrag.

Bijdrager
    Hailstorm

*abonneert zich op dit topic:grin:

Bijdrager
    Appletosh

Ik kan heb al een paar maanden last van OMT in firefox

hoofd pagina laad gewoon. maar zodra ik een nieuws topics in een tab wil openen
    gebeurt er niks blanco page time out ect. erg frustrerend

dit heb ik in 10.4.11 en snow leo

soms is safari een uitkomst

Moderator
    unSOUND

Ik heb soms dat hij een paar seconden blijft hangen, maar daarna gaat alles weer gewoon verder. Heel vreemd. Het is ook een OneMoreThing dingetje, want andere sites en downloads lopen gewoon door.

Bijdrager
    Japsuh

Vandaag laadt hij uiteindelijk wel gewoon, maar ik moet inderdaad een paar seconden wachten met een strandbal. Er zit toch iets niet goed in de code vrees ik, als ik niet de enige blijk te zijn die er last van heeft.

Bijdrager
    SunKeeper
    unSOUND op 07 april 2011

Ik heb soms dat hij een paar seconden blijft hangen, maar daarna gaat alles weer gewoon verder. Heel vreemd. Het is ook een OneMoreThing dingetje, want andere sites en downloads lopen gewoon door.

Volgens Hostyle en Hailstorm komt dat gewoon doordat de hele OMT-server er dan een paar minuten uit ligt, en de verzoeken dan in een wachtrij worden geplaatst.

Ik heb het zelf ook af en toe, en het zit inderdaad in OMT zelf. Kan 3 seconden maar soms ook 4 minuten duren dat een willekeurige pagina laden niet lukt. Maakt niet uit welke browser of Mac/pc in het lokale netwerk een verzoek doet, ze staan allemaal in hetzelfde rijtje.

Totdat een moment dat er weer wel reactie komt van de OMT-server, en dan, floep, staat alles weer geladen, op alle computers tegelijk. Terwijl andere sites en downloads in de tussentijd gewoon zijn doorgelopen.

Ik heb wel eens het idee gehad dat de cookies eruit gooien een oplossing was, maar bij nader inzien maakt het volgens mij niet veel uit. Na een paar dagen is het gedrag weer hetzelfde.

En ook ligt iedere nacht tussen exact 3:00:00 en 3:02:00 de site er 2 minuten uit, maar dat kan best een onderhouds-herstart zijn o.i.d.

Bijdrager
    Hailstorm
    SunKeeper op 07 april 2011

Volgens Hostyle en Hailstorm komt dat gewoon doordat de hele OMT-server er dan een paar minuten uit ligt, en de verzoeken dan in een wachtrij worden geplaatst.

Huh? Waar is dat beweerd?

Lid
    lEl

Een webserver die down is kan geen verzoeken bijhouden? Je computer stuurt een request packet naar OMT, wat het niet ontvangt, waardoor je computer geen accomplish packet terug stuurt. Je computer probeert dit een aantal keer en daarna geeft hij het op. Maar verzoek bijhouden? nooit

Bijdrager
    SunKeeper

@Hail: ergens in de wildernis van de Koffietent maanden geleden. Als ik dat moet terugzoeken ben ik 10 uur bezig. Maar ik weet niet precies of je (jullie) veel van webgebeuren af weet?

Ik in ieder geval niet zo veel, maar ik weet wel @IEI: waarom krijg je dan geen ”Error establising database connection” melding?

Maar toch krijg je geen pagina’s meer doorgestuurd op je externe IP. (alle lokale computers ontvangen eerst niets, maar op een bepaald moment wel, en dan allemaal tegelijk). Hoe verklaar je dat?

Bijdrager
    Hailstorm

@ CumSeeker. Je bent Student [email protected]? Kom op man, zo moeilijk is het echt niet! :angry:

Damn…

Bijdrager
    SunKeeper

Ja hallo! :angry:

Netwerk. Dat is iets anders dan internet en wat erop rondzweeft. Daar zitten 2 dingen tussen, 1. een verschil, en 2. doorgaans een router.:sarcastic:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.