22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    appleimacg5

onderwijskorting

Is het mogelijk in “normale”winkels ook onderwijskorting te krijgen ?
    Of alleen op internet via de applestore ?

Machouse, mediamarkt ? LJS ?

Ben benieuwd!

Bijdrager
    victor93

die vraag is pas ook al gevraagd, kan alleen niet zo snel het draadje vinden. maar volgens mij alleen via en apple store.

Bijdrager
    carpebios

Dat mag je tegenwoordig niet meer zeggen, anders ben je niet wijs!
    Dat is mogelijk, verschilt per winkel, maar is meestal flink minder.
    sufspot.nl geeft soms zelfs nog meer korting, mits je school daar bij aangesloten is.

Hopelijk word ik nou niet aangevallen door een moderator!

Bijdrager
    appleimacg5

waarom mag je dat niet zeggen ? Ik begrijp het niet . En wat is sufspot ?

Bijdrager
    carpebios

Was tegen de persoon boven mij, je mag niet zeggen dat zoiets al tig keer is gevraagd, dus vandaar netjes het antwoord voor de tigste keer:)

Bijdrager
    appleimacg5

En de actie van 125 euro korting op een ipod nano ? Dat is nu tot 30 november een actie als je een mac koopt en tegelijkertijd een nano of ipod touch.

Bijdrager
    victor93
    ”carpebios”

Was tegen de persoon boven mij, je mag niet zeggen dat zoiets al tig keer is gevraagd, dus vandaar netjes het antwoord voor de tigste keer:)

ik zeg ook niet dat die vraag al tig keer is gevraagd, ik zeg alleen dat ie pas ook al langs is gekomen (gister of eergister). en mij is daar toen verteld dat het alleen via de apple store gaat.

Bijdrager
    Josebo.

Zie hier de voorwaarden!

Bijdrager
    JohnH

Voor leerlingen/studenten en docenten is de korting via slim.nl of surfspot.nl ca. 10 % en
    bij surfsot soms zelfs meer heb ik begrepen.
    Het MBO b.v. zit bij slim.nl en het HBO/universiteit zit bij surfspot.nl.
    Via deze sites kom je ook op de applestore terecht, maar met aangepaste – lees gereduceerde – prijzen.

Bijdrager
    spacefreek

http://www.surfspot.nl

Op deze site kun je je school kiezen, en gewoon met school inloggegevens inloggen. Vervolgens kies je de Surfspot Apple store om alles te kopen (gewoon de normale Apple store). Je krijgt dan sowieso 10% korting, en bij enkele instellingen zelfs 12%. Die 12% (heb ik bijvoorbeeld gehad via TU Delft) kun je nergens anders krijgen (in winkels), de 10% willen ze soms nog wel eens doen (in Stonehouse wel eens aangeboden gekregen)

Bijdrager
    J-P-H

Op vertoon van mijn school-ID kreeg ik bij een APR 4% korting.

Bijdrager
    buxx

Bij de Apple Premium Store krijg je 4% korting als je student bent.

Bijdrager
    DouweM

En als onderwijzer zelfs 8%:)

Bijdrager
    JWB
    ”DouweM”

En als onderwijzer zelfs 8%:)

Of meer!

Bijdrager
    bassmac

En tegen dumpuitverkoop kan zelfs geen onderwijskorting tegenop. (Zie afgelopen week!)

Bijdrager
    koekiewous

Ik weet dat de Media Markt in Eindhoven (Apple shop in shop) gewoon de Studentenkorting van Apple zelf geeft.

Bijdrager
    Paradocks

Als je online bestelt, hoe moet je dan laten zien dat je student bent?

Bijdrager
    MacBoot

in de online store kun je in de linker kolom (ergens bovenaan, onder koop een mac, koop een ipod etc.) aangeven in welke store je wilt kopen
    daar moet je store voor het onderwijs kiezen

Bijdrager
    Paradocks

Sorry, misschien was mijn vraag wat onduidelijk. Ik bedoelde hoe je aan dient te tonen dat je daadwerkelijk een student bent. Checkt Apple het bij je onderwijsinstelling, of moet je bijv. een scan maken van je studentenpas?

Ik wil mijn Macbook Pro namelijk bestellen op naam van mijn (studerende) broer omdat ik nog maar in het eindexamenjaar VWO zit (en daarnaast nog maar 17 ben).

Bijdrager
    MacBoot

ze kunnen controleren, maar ik heb het nog niet meegemaakt
    bij de gewone APR maken ze een kopie van de studentenpas:wink:

Bijdrager
    Paradocks

Ok, bedankt!

Al zouden ze controleren is dat in principe geen punt, het ging me er meer om dat ik mijn broer niet al teveel tot last ben met mijn bestelling :).

Bijdrager
    Stuvio

M’n Powerbook kocht ik online en vroeg studentenkorting aan. Ik stuurde mijn gegevens op, maar kreeg geen korting. Nu kocht ik een MBP in een Switch-store (verdeler) en kreeg’t onmiddellijk. Zeer vreemd allemaal.

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.