8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Blaugrana

Ondertitels bij apple tv

Hi,

Ik overweeg een apple tv te kopen, voornamelijk voor de amerikaanse tv series. Maar nu is mijn vraag, zijn er daar Nederlandse ondertitels aanwezig? (bv bij Suits, Rules of engagement, …)

Bijdrager
    jobz

Ga je ze van Apple kopen/huren?
    Nee. Sterker nog. Je kunt ze met NL account niet kopen/bekijken. Je hebt dus ook een Amerikaans account nodig voor de Amerikaanse series.

Bijdrager
    KarelWillem

Nee. Geen Amerikaanse series met NL ondertiteling.

Bijdrager
    stavos

Ja, als je een andere bron voor je series kiest..:wink: :innocent:

Bijdrager
    iKweethetbeter

@Blaugrana: Heb je al uitgezocht of jouw series ook beschikbaar zijn in iTunes of op een ander platform dat standaard op een Apple TV aanwezig is?

Standaard is een ATV best beperkt. deze beperkingen kun je opheffen door een jailbreak, maar dat is niet mogelijk met een ATV3.

Mijn advies: koop een ATV2, jailbreak deze, en koop er aTV Flash voor. Dan kun je er alles mee, dus ook Amerikaanse series kijken. Indien beschikbaar worden ondertitels dan tijdens het afspelen erbij gedownload als je een serie hebt waar geen ondertitels bij zitten.

Bijdrager
    Daantsjie
    jobz op 08 augustus 2012

Ga je ze van Apple kopen/huren?

Nee. Sterker nog. Je kunt ze met NL account niet kopen/bekijken. Je hebt dus ook een Amerikaans account nodig voor de Amerikaanse series.Dan vraag ik me toch af waarom er een aantal Amerikaanse apps op Apple TV staat

Bijdrager
    jobz
    Bijdrager
    Maverick9898

Maar kan je niet het ex post facto toevoegen?

Ik huur of koop nooit wat in de store, maar ik neem aan dat als je wat koopt dat je dan gewoon bij het bronbestand kan. Met een programma als iSubtitle kan je dan, neem ik aan, zelf ondertiteling toevoegen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.