4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    MacFan55

Ondertiteling te klein in Full Screen modus Video streamingssites iOS

Er zit een probleem in iOS 11.3 wat betreft de tekst-grootte van de ondertiteling van video streamingssites. De tekst in de gewone web-modus (Safari) is goed te lezen, maar als je daarna de fullscreen modus aanzet wordt de tekst ineens onleesbaar klein, wat je ook instelt bij de ondertitelingsvoorkeuren in de systeemvoorkeuren zelf. Ook op de Apple community site is daarover al geklaagd. Omdat Netflix een eigen App heeft gaat het daar wel goed. Dit gebeurt zowel op mijn iPadPro 10.5″ als mij iPhone 4S met beide 11.3. Weet iemand hier een oplossing voor?

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden, 4 weken geleden door  MacFan55.

Bijdrager
    olbo

Is het niet mogelijk om die voorkeuren in de streamingapp (in safari) zelf te veranderen, omdat deze de ondertitels ook streamen ipv de systeemvoorkeuren (die daar waarschijnlijk niks over te zeggen hebben).

Nou ja, bij de Netflixapp werkt het wel zie je. Dus dan lijkt het me geen echt probleem.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 3 weken geleden door  olbo.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 3 weken geleden door  olbo.

Bijdrager
    olbo

Graag gedaan!

Bijdrager
    Jesper

Als we het toch over ondertiteling hebben… Als ik op mijn iPhone een YouTube filmpje bekijk en de automatische ondertiteling inschakel dan zie ik een gedeelte in wit en een gedeelte in lichtgrijs (tekst die nog komen gaat). Weet iemand toevallig hoe je dit uit kunt schakelen?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.