6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    GwnLee

Ondertiteling rippen

Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van een gehuurde film van iTunes en vroeg me af of iemand weet of het mogelijk is om de ondertiteling te rippen.

Alvast bedankt!

Bijdrager
    KarelWillem

Nee.

Is het niet makkelijker die ondertiteling gewoon te downloaden?

http://www.ondertitel.com

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 6 maanden geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    GwnLee

@karelwillem Het gaat om een Franse actiefilm die nog geen maand geleden is uitgebracht.
    Zelfs als er Engelse ondertiteling was, had ik hier geen topic gemaakt, maar gewoon de gehele ondertiteling vertaald..

Ik heb nu twee exemplaren van de film:

Een rip van de originele DVD (zonder ondertiteling, ook geen Franse)
    Een gehuurd .m4v film van de iTunes Store met Nederlandse ondertiteling met DRM beveiliging.

Ik wil de ondertiteling van de gehuurde film rippen, vervolgens verwerken in de DVD-rip die ik op mn Mac heb staan en dan de film branden zodat ik de film na 48 uur gewoon kan bekijken met Nederlandse ondertiteling.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, dat mag niet hè?
    Dus dit is niet de plek om daar verder advies over te geven.

Bijdrager
    GwnLee

Het rippen van ondertiteling is verboden, maar downloaden van ondertiteling.com wel -_-?

Bijdrager
    KarelWillem

De ondertiteling aanbieden is ook ‘verboden’, maar nog een redelijk grijs gebied, omdat men die tekstjes zelf zit in te kloppen.
    En het bovendien niet gekoppeld is aan de – tegenwoordig heel hard verboden – download van een film.

Teksten kun je ook voor een heel ander doel nodig willen hebben, dan het bekijken van een film.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.