3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Dandi

Ondertiteling in iTunes plaatsen zodat het op Apple Tv wordt afgespeeld

Goedemiddag allen,

Ik heb een ‘probleem’.
    Sinds enkele maanden maken wij met veel plezier gebruik van Apple TV3. We streamen vaak films vanaf de MacBook naar de AppleTV met Airplay, als ik het goed zeg tenminste. Echter de laatste tijd haperde het beeld vaak en hierdoor kwam ik op de gedachte om mijn laptop’s iTunes bibliotheek te synchroniseren met de Apple TV.

Apple TV herkent de bibliotheek zonder problemen en speelt de films ook zonder problemen af, echter lukt het mij niet om ondertiteling toe te voegen. Mijn vraag is dus als volgt; is het mogelijk om via iTunes ondertiteling aan het bestand toe te voegen en met als resultaat dat ik op mijn Apple TV films met ondertiteling kan kijken? Het gaat trouwens om een .mp4 bestand. Dit is trouwens het formaat van de meeste films…

Hopelijk kan iemand mijn vraag beantwoorden. Lijkt mij dat ik niet de enige ben die hier een keer naar gevraagd heeft of ook dit probleem heeft gehad. Bij voorbaat dank.

Bijdrager
    TheBigZ

http://www.onemorething.nl/community/?q=subler

Subler
    Subler is an Mac OS X app created to mux and tag mp4 files. The main features includes:

– Creation of tx3g subtitles tracks, compatible with all Apple’s devices (iPod, AppleTV, iPhone, QuickTime).
    – Mux video, audio, chapters, subtitles and closed captions tracks from mov, mp4 and mkv.
    – Raw formats: H.264 Elementary streams (.h264, .264), AAC (.aac), AC3 (.ac3), Scenarist (.scc), VobSub (.idx).
    – metadata editing and TMDb, TVDB and iTunes Store support.

Requirements
    Mac OS X 10.6 or later

Mountain Lion Issues
    If you have issues converting audio on Mountain Lion, read the following page: http://code.google.com/p/subler/issues/detail?id=404#c12

Bijdrager
    Dandi

Merci, ga het proberen!:)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.