9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    LMollemans

Ondertiteling bij films op Apple TV 3

Hallo, ik heb een vraag aan jullie.

Ik ben van plan een Apple TV 3 te gaan kopen om films vanaf mijn Mac naar de TV te streamen. Nu heb ik veel films waar ik .srt ondertiteling bij heb zitten, alleen kan ik geen gratis programma vinden hoe ik de films met ondertiteling kan afspelen op de Apple TV 3. Ik hoor graag of jullie idee├źn hebben!

Ik heb Quicktime player ook geprobeerd alleen lukt het me daar niet om de ondertiteling toe te voegen aan de film.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Ondertitels samenvoegen met de film, film moet wel een Apple TV 3 compatible format hebben. mp4 of m4v bijvoorbeeld..

Bijdrager
    KarelWillem

Het is duidelijk dat de topicstarter dat nu juist niet voor elkaar krijgt. Hoe doe je dat dus?!

…alleen lukt het me daar niet om de ondertiteling toe te voegen aan de film….

Bijdrager
    Beech

Dit al gelezen ?

Sleutelbeheerder
    Night

En als alles niet werkt, is er altijd nog het gratis Handbrake:-)
    Vreet bijna alles aan video input alsmede diverse subs formaten, zoals .srt en met de standaard instellingen exporteer je precies wat je nodig hebt, bv. voor de ATV.

Bijdrager
    arjan30

Een makkelijk en gratis programma om een ondertiteling in een m4v bestand te muxen is subler.

https://subler.org

Bijdrager
    Kees123

Een prachtig programma is Smart Converter Pro 2. Kost wel een euro of 14, maar kan ieder bestandformaat inclusief ondertiteling in de originele Apple TV file format converten. De software zoekt automatisch a la Netflix naar de filmposter, de beschrijving en de acteurs van de film/serie. Als je dan thuisdeling op zowel je Mac als je Apple TV aanzet kan je ten alle tijden via het gedeelde netwerk de films en series bekijken. Voor mij is het die 14 euro dubbel en dwars waard geweest, want je gehele eigen collectie in de vorm van Netflix op je Apple TV ten alle tijden(zolang je Mac maar op standby staat en iTunes aan staat) is een enorme luxe geweest de afgelopen jaren. Daar kan geen gratis oplossing tegenop.

Bijdrager
    Unlock32

Ja, prachtig programma, ik heb de vorige versie….nu mag je weer opnieuw betalen voor versie 2?

Sleutelbeheerder
    Night

Ik zie nergens een update-programma op hun website, dus ik vrees van wel…
    Maar je kan het ze altijd even vragen :-)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.