11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    erwin33

[Opgelost] Onderdelen van een eerdere install blijven staan: hoe te verwijderen?

Ik heb bij mijn geluid settings een onderdeel staan van een programma wat ik eerder verwijderd heb. In dit geval ‘Loopback audio’. Ik krijg dat niet verwijderd. Ook niet met app cleaner.

• Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden geleden door  erwin33.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden geleden door  Night. Reden: Topic opgelost

Bijdrager
    McJohn

Staat het proces nog actief in je “activiteitenweergave” ?  Dat kan mogelijks de oorzaak zijn. Kan zijn dat die nog ingeladen wordt tijdens het booten van je Mac om de één of andere reden.

Bijdrager
    sedikit

Een programmaatje wat werkelijk alles van een programma verwijdert, is Find Any File. Ik zweer erbij!

http://apps.tempel.org/FindAnyFile/index.php

Bijdrager
    erwin33

<p class=”cite”>McJohn op 9 juli 2018 om 18:40</p>
    Staat het proces nog actief in je “activiteitenweergave” ?  Dat kan mogelijks de oorzaak zijn. Kan zijn dat die nog ingeladen wordt tijdens het booten van je Mac om de één of andere reden.

Ik zie niets staan van Loopback Audio in activiteitenweergave.

Bijdrager
    erwin33

<p class=”cite”>sedikit op 9 juli 2018 om 18:48</p>
    Een programmaatje wat werkelijk alles van een programma verwijdert, is Find Any File. Ik zweer erbij!

http://apps.tempel.org/FindAnyFile/index.php

Heb ik geprobeerd en probeer naar de prullenbak te verslepen maar dat lukt niet. Gaat daar niet heen. Hoe doe je dit?

Bijdrager
    fred44nl

<p class=”cite”>erwin33 op 9 juli 2018 om 20:20</p>
    Heb ik geprobeerd en probeer naar de prullenbak te verslepen maar dat lukt niet. Gaat daar niet heen. Hoe doe je dit?

je kunt beter rechts-klikken op een gevonden bestand en dan aangeven, dat je het wilt verwijderen òf naar de prullebak wilt verplaatsen.

vaak moet je dan een wachtwoord ingeven.

Bijdrager
    erwin33

Het is gelukt om de bewuste bestanden te verwijderen, maar loopback audio staat er nog steeds in de systeemvoorkeuren/geluid en bovenin bij het speaker icoontje. Ook na een herstart.

Bijdrager
    fred44nl

het icoontje in de bovenbalk is een instelling

Bijdrager
    erwin33

Ja ok, maar daar staat dus ook loopback audio nog steeds bij. Overigens ook bij MIDI, en daar valt loopback audio ook niet te verwijderen met het min tekentje.

• Deze reactie is gewijzigd 4 maanden geleden door  erwin33.

Bijdrager
    erwin33

Heb nog met CCleaner geprobeerd om het te verwijderen, maar ook dat lukt niet. Iemand enig idee hoe dit weg te krijgen?

Bijdrager
    erwin33

Opgelost. De uninstall software van de tool was onvindbaar, maar eindelijk gevonden en het is nu uit mijn systeem.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.