10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    ehofte

Onderdelen iTunes definitief verwijderen?

Is het mogelijk om onderdelen uit iTunes zoals boeken, films definitief te verwijderen?
    Ik kan de aankopen alleen verbergen..

Hierdoor blijven de aankopen terugkomen op mn iPhone, het gaat om films, boeken en muziekclips.

Inactief
    Anoniem

Is het niet een kwestie van met je rechtermuisknop op het item klikken, kiezen voor verwijderen en eventueel ook het vinkje aanzetten om het in iCloud te verbergen?

Bijdrager
    ehofte

Geen idee, vandaag mijn vraag;)

Bijdrager
    Targaryen
    Bijdrager
    ehofte

Helaas niet, want dat is verbergen.

Ik heb in die 12 dagen gratis app een aantal albums gedownload met clips. Nu wil ik dat album weer verwijderen.
    Maar nu blijven de clips op mijn iPhone staan in de lijst bij iTunes ‘Op deze iPhone’.
    Ook blijven de clips staan in het appje video.

Een boek heb ik ook aangeschaft, wil ik die verwijderen, blijft deze staan.
    Nu staat deze een aantal keer in het de lijst bij iTunes ‘Op deze iPhone’, en krijg deze niet weg daar.

Bijdrager
    Targaryen

Helemaal verwijderen zal niet lukken dan. Je kunt eens proberen contact op te nemen met de iTunes Store helpdesk? Die hebben mij in het verleden ook uit de brand geholpen. Wie weet kunnen zij zoiets verbergen…

Bijdrager
    Beech
    ehofte op 02 januari 2014

Helaas niet, want dat is verbergen.

Ik heb in die 12 dagen gratis app een aantal albums gedownload met clips. Nu wil ik dat album weer verwijderen.
    Maar nu blijven de clips op mijn iPhone staan in de lijst bij iTunes ‘Op deze iPhone’.
    Ook blijven de clips staan in het appje video.

Een boek heb ik ook aangeschaft, wil ik die verwijderen, blijft deze staan.
    Nu staat deze een aantal keer in het de lijst bij iTunes ‘Op deze iPhone’, en krijg deze niet weg daar.

Log een keer uit en in op je iPhone bij Instellingen/iTunes en AppStore en ze zijn weg als je ze in iTunes op je computer hebt verborgen, zoals hierboven vermeld.

Bijdrager
    ehofte

Ik heb het geprobeerd, helaas werkt dit niet voor mij.

Hoe krijg ik deze dan bijvoorbeeld weg?

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, dat is helemaal ruk.
    Ik heb al van twee jaar van die stomme filmpjes staan die niet weg willen.:)

Bijdrager
    ehofte

Andere mensen die dit wel opgelost hebben?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.