6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    marty1_99

onder 10.3.9 is internet opeens traag

Ja, het lijkt een beetje op een recente post, maar het is niet helemaal hetzelfde. na mijn update naar 10.3.9 is internet opeens traag geworden, in alle browsers. Pagina’s laden niet op supertraag, de enige pagina’s die nog een beetje laden zijn die nog in de cache zaten.

Ik heb een airport express, maar de verbinding daarmee is goed. Heb verder niets in de instellingen veranderd?

Iemand enig idee?

Bijdrager
    bieker

Bij mij gaat allesw veel sneller als voor de update.Ook met Airport.

Bijdrager
    Xserve

hernieuw de verbinding eens
    stel safari opnieuw in…
    Herinstalleer safari….

ENZV

Bijdrager
    tumbadora

voer je de update uit via “software update” links boven, of heb je bij de apple site de Combo Update gedownload en geinstalleerd ??

ik heb nogal verschillende externe audio en opslag hardware via usb en fw aan m’n emac hangen en als ik met soft-ware update bijwerk heb ik meestal problemen, terwijl met de combo update en daarna het herstellen van permissies de hele handel weer prime werkt. Ook nu weer naar 10.3.9 is dat weer gelukt.

Bijdrager
    Turver

Ik heb ook gelezen dat mensen baat hadden bij het opnieuw installeren van Security Update 2005-002, te vinden op Apple’s supportsite.

Bijdrager
    imar

Kan dit geheel onderschrijven. Safari crashte na de update 10.3.9 op de website van de Postbank. Na het herinstalleren van de Security Update van februari heeft Safari nergens meer last van.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.