8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    ququlequ

Onbekende Nyna Cat: Lost in Space update

Vandaag kreeg ik een melding dat ik een update heb voor Nyna Cat: Lost in Space. Raar genoeg heb ik dit programma nooit gedownload. Toen ik de update probeerde uit te voeren kreeg ik een inlog venster met niet mijn eigen apple ID maar die van ‘[email protected]’. Iemand anders dit wel eens gehad?

Bijdrager
    Chrisvdscheer

Heb je toevallig illigaal gedownloade software op je apparaat staan ?

Mogelijk veroorzaakt die deze update.

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Topic verplaatst naar juiste subforum.[/mod]

Bijdrager
    Yggdrasil

Ikzelf heb het nooit gehad maar als je een ander programma op een illegale manier (d.w.z. niet via de Mac App Store) hebt gedownload zoals bv. Final Cut X of Motion 5, dan krijg je daar meldingen van zoals die van jou.

Bijdrager
    Hansi2124

Even zoeken op dit forum op @gmail.com leverde o.a. dit topic met oplossing op:

Vreemd, update 10.7.3 in appstore met [email protected] [VERVOLG]

Bijdrager
    ququlequ

Opgelost…had idd Worms gedownload om te kijken of het wat was. Nu heb ik een bestand verwijderd en nu is alles weer het oude. jeej

Bijdrager
    grandijoost

Ik heb precies hetzelfde zou je kunnen zeggen wat je precies verwijderd hebt?

Bijdrager
    iMarvin

Had precies hetzelfde. Als je naar “Applications” (/”Programma’s”) gaat, dan naar een betreffende betaalde app die je gecracked gedownload hebt. Rechtermuisknop “Toon pakketinhoud”. Map “Contents” -> “_MASreceipt” -> Bestand “receipt” naar de Prullenmand en prullenmand legen. De update verdween direct bij mij in de Mac App Store !

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.