8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Roytjuuuh

Onbekende fout Macbook update

Hallo allemaal,
    Na wat gespeur op het forum ben ik niet heel veel wijzer geworden, vandaar mijn vraag:

Zoals gebruikelijk installeer ik braaf de Apple updates, alleen vandaag heeft op een of andere manier mijn Mac er geen zin meer in.
    Nadat hij zegt alle updates goed te hebben geïnstalleerd mijn mac zoals gebruikelijk opnieuw op te starten, dat doe ik. Dan loopt hij nogmaals een aantal updates door en dan nadat hij dat heeft gedaan geeft hij ineens aan: een onbekende fout.

Wat te doen?
    Ik draai versie 10.6.3 OSX.

Bijdrager
    KingAchille

Kan je meer details geven over welke updates en welke foutmelding het exact gaat?

Bijdrager
    Koetjesreep

Wat zegt console.app?

Bijdrager
    Roytjuuuh

Het gaat om de updates:
    Itunes 10
    Iphone SDK- compatibiliteitsupdate
    RAID Admin

Die voert hij uit, dan start hij opnieuw op. Komt er weer dat software update venster.
    Vervolgens springt het scherm op: Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens de installatie.
    Dan klik ik op ok en dan komt er dit: Een aantal van de selecteerde updates kan niet worden geinstalleerd.
    Daaronder staat dan weer: er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. En moet ik herstarten.

Bijdrager
    intense megavis

update eerst eens naar 10.6.4 aangezien je nog 10.6.3 draait.

Bijdrager
    Hansi2124

M.a.w.: klik die andere updates even uit en doe eerst 10.6.4 update.
    Lukt dat niet, dan kan je op de Apple site ook de combi-update terugvinden.

Bijdrager
    Roytjuuuh

Als ik via de Apple site wil intstallleren geeft me’n mac weer aan: Deze software wordt niet door uw computer ondersteund?

Bijdrager
    Hansi2124

Om vergissingen te voorkomen: over welke software heb je het dan op de Apple site?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.