8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    jan_boersma

Omzetten Word van Engelstalig naar Nederlandstalig?

Ik heb net Word geinstalleerd op mijn nieuwe Macbook,
    werkt prima, alleen is alles in Word in het Engels,
    hoe kan ik dit omzetten naar Nederlands?

Groeten Jan:)

Bijdrager
    Marc

Je hebt Nederlandstalige spellingcontrole voorhanden in de Engele word. Anders de Nl versie van Office aanschaffen..

Bijdrager
    jan_boersma

Er is reeds een testversie Nederlandstalig geinstalleerd,
    moet ik dan twee keer voor Office betalen
    alleen om het in het Nederlands te krijgen?

Bijdrager
    MJG

Je had natuurlijk ook meteen de eerste keer de NL versie kunnen aanschaffen.
    (sorry, zie net dat je in Ierland zit, misschien is het daar wat moeilijk om aan een NL versie te komen…)

Maar misschien is het mogelijk om een en ander aan bestandjes van de Engelse versie te vervangen door NL versie. Welke bestandjes dat zijn, en of het mogelijk is, ik heb geen idee. Maar je zou eens kunnen kijken.

Bijdrager
    de mossel

Bijdrager
    NCK

Ik hoop dat iemand mijn reactie ziet en zal lezen.
    Ik heb net ook een Engelse office spijtig genoeg. Dit is echter al versie 11.3.5
    Al de NL updates zijn lagere updates. Ik heb methode van mount dmg bestand en en verander in info.plist Dutch in English geprobeerd, maar daarna wil de update nog steeds niet draaien want ‘hij vindt de standaardlocatie niet’.
    Wat is nu het probleem. Run ik een lagere update?
    Of doe ik iets anders verkeerd?

Bijdrager
    Cloudsurfer

Bedoel je Nederlandse menu’s of Nederlandse spellingscontrole? Want NL spellingscontrole staat gewoon op de cd. Kwestie van kopiëren.

Bijdrager
    NCK

De spellingscontrole is idd in het nederlands maar de menu’s zoals jij dat noemt zijn allemaal Engels.
    Niet dat dat zo’n groot probleem vormt maar toch.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.