9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    snotpin

Omzetten bestanden van iMovieHD naar DVD om af te spelen

Hallo allemaal..
    Wat moet ik doen als ik mijn film bestanden heb gekopierd van mijn DV camera naar mijn mac in imovie om ze te converteren naar DVD zodat ik ze gewoon op dvd kan afspelen??
    Hoe rip ik het naar een dvd bestand. of avi.
    alvast bedankt voor je antwoord.

Bijdrager
    Turbanus

Nou Snotpin, daar lopen hier al zoveel lijntjes over…. heb je al gezocht of in het Video-topic gekeken?

Bijdrager
    snotpin

Oke dan ga ik maar ffkes de topics lezen..

Bijdrager
    Macvideo

Naar mijn idee is de ‘Help’-functie van iMovie voldoende duidelijk. Heb je daarin al gekeken?

Moderator
    unSOUND

Als je in iMovie bezig bent heb je in iMovie gelijk de optie om de film door te geven aan iDVD, die maakt er dan een DVD van.

Je tweede vraag heeft al een aantal topics op zijn naam staan, en staat dus ook in de F.A.Q.
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=891440#891440

Succes !

Geblokkeerd
    Anoniem

Inderdaad, iDVD en iMovie zijn een perfecte combi! (net als alle iLife programma’s)

Bijdrager
    snotpin

Oke dank je ik ga er ffkes verder mee hobbien met dat complete pakket iLife-06 moet me toch gaan lukken

Bijdrager
    erwin

Joh snottie hebbie al wat voor elkaar gevogeld? Wel ffkes belangrijk om je config te vermelden.
    Wat was het ook al weer Emac 700mhz 768mb intern Tiger installed..!

Laat ffkes je bevindingen weten….

Greetzzzz :evil: LOS TORROS

Bijdrager
    snotpin

Ja het is helemaal gelukt vanuit Imovie zeg je stuur naar iDVD daar kan je ook nog rommelen met wat muziek en foto’s en dan kan je branden naar een DVD bestand WAT DUURD DIT LANG ZEG… 4a5 uurtjes.

Ik heb een EMAC 800MHZ 768 intern geheugen 180 gigabite opslag.

Volgend jaar weer tijd voor een nieuwe. deze is nu 3jaar oud.:D

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.