30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 73)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

OMT's Beta beleid.

Ik poste daarnet een plaatje van de appstore (4.3 beta) waar een grappige/stomme bug inzat.
    Toen kwam mod Hansi erbij en die zei dat het niet mocht..
    En die zei dat ik iets uit de beta in het publiek bracht.
    Dat vind ik nog al raar want op de homepage staan 2 artikelen over iOS 4.3 beta.
    -Over de iPad en zijn nieuwe gestures
    -Over een iPhone zonder home-knop

Nu is mijn vraag mag ik nou een plaatje posten van de beta ofniet.

Bijdrager
    Vinhelper

Ik zou bijna weer reageren met een hoop taal wat buiten de forumregels valt, maar jij hebt genoeg aandacht gehad vanavond.

Playtime is over!

Geblokkeerd
    Anoniem

Klopt playtime is over ik wil duidelijke uitleg.
    En geen vincent de helper.

Bijdrager
    Hansi2124

De huisregels (die dus voor jou Usain gelden) en de regels van Apple zijn hier duidelijk in:

Jij bent dus een lid die zich aan deze regels dient te houden. Over dit en de nieuwsitems op de homepage kan je het beste een PB naar het Beheer sturen als je het niet eens bent met deze wijze.

Bijdrager
    Yannes

Usain is ook een bekend journalist.

Moderator
    Poezenbeest

Een bekende journalist zou mores kennen…

Bijdrager
    Retyro

Dit staat duidelijk in de regels vermeld dus moet ik Hansi gelijk geven ookal vind ik Hansi een beetje een miereneuker.

Moderator
    Poezenbeest

Heb je daar misschien ook een vriendelijker woord voor, zoals muggenzifter?

Bijdrager
    Hansi2124

Het is een niet-bestaand woord (hij bedoelt waarschijnlijk mierenneuker), dus ik voel mij niet aangesproken;-)

Bijdrager
    MrHammond

Quod licet Jovi, non licet bovi!

Bijdrager
    Retyro

Hè kom op, ik heb net een paar biertjes op, dan mag dat. Daarnaast gaan we toch niet mierenNeuken over één ontbrekend lettertje.:p

Bijdrager
    Hansi2124

Okay. Maar dan ook niet over mij!

Bijdrager
    JaNiintendo
    Bijdrager
    Moffel

Al dat gequote en linken naar / van de huisregels lost ook niet zo veel op.

Bijdrager
    Hansi2124

Niet als het al eerder gedaan is nee…..

Bijdrager
    Moffel

True. Één keer zou voldoende moeten zijn, maar helaas.

Bijdrager
    Vinhelper

Dat laatste kun je over de ban van Usain ook zeggen.

Maar welke kant gaan we op met dit topic?

Bijdrager
    Moffel

Wat mij betreft slotje erop. Het voegt niets toe. Maar dat is slechts mijn mening, het is aan anderen om dat daadwerkelijk uit te voeren.

Bijdrager
    xionix

Naja eerlijk gezegd hoeveel Posts’ zijn er wel niet waarin over JB en meer crack’s die ermee te maken hebben gesproken? Behoorlijk wat en daar wordt ook niet in gewaarschuwd. Kom er maar net bij kijken maar goed.
    Tevens als die regels voor elk lid gelden dan toch ook voor degenen die op de home page de nieuws post maken lijkt mij? Althans Apple en jullie zijn duidelijk in auteursrechten? Dus zowel voor TP als voor degene die de eerste psot maakte waar dit gedeuns over gaat, toch?

Moderator
    unSOUND
    xionix op 13 januari 2011

Naja eerlijk gezegd hoeveel Posts\’ zijn er wel niet waarin over JB en meer crack\’s die ermee te maken hebben gesproken? Behoorlijk wat en daar wordt ook niet in gewaarschuwd.

Jailbreaken wordt bij mijn weten (nog) niet als illegaal bestempeld. Cracks worden niet besproken en topics daarover krijgen normaliter een slot.

xionix op 13 januari 2011

Tevens als die regels voor elk lid gelden dan toch ook voor degenen die op de home page de nieuws post maken lijkt mij?

Nee, de forumregels gelden in feite voor de leden, omdat zij te gast zijn op dit forum, in tegenstelling tot de beheerders en redacteurs.

Bijdrager
    Moffel

Het klinkt krom als je het zo hoort, maar snap het ook wel. Als dezelfde regels voor de forumgangers als voor de redacteurs en beheerders gelden krijg je een oncontroleerbare warboel. Volgens mij kan Apple ook het beheer aanspreken op de content van de site, dus als een lid iets plaatst wat niet mag van dat bedrijf kan het zo zijn dat de beheerders hier verantwoordelijk voor worden gehouden. Of heb ik het hier mis?

Bijdrager
    Moffel

Edit: Laat maar.

Bijdrager
    Garbera

Vind het wel raar, zoals TS zegt, dat OMT zelf wel informatie over de beta’s plaatst, en deze user dat niet mag.

Moderator
    unSOUND

En waarom is dus al een paar keer uitgelegd.

Bijdrager
    Yggdrasil

Sommigen moeten hier echt eens leren minder naïef te zijn. Het heeft echt geen zin om je dik of druk te maken in Usain. Hij is er hoe dan ook nog steeds en doet nagenoeg (nog) niets verkeerd. De enigste remedie is ‘m negeren. Zoals Vinhelper tekeer ging tegen hem in het ‘Ontdekkingendraadje’ getuigt van een even hoog/laag niveau.

De regels omtrent zijn vraag zijn uitgelegd in het ‘Ontdekkingendraadje’ en op de vorige pagina. Meer moet er niet gezegd worden. Laat OMT terug eens een plek zijn om je te ontspannen en niet om je op te winden in de reacties van een forumterrorist.

Bijdrager
    Moffel

Wijze woorden Niiiiick, daar sluit ik me bij aan. Het negeren is de beste optie, maar beweeg 50 000 man maar eens daartoe.

Bijdrager
    xionix

lol zoek maar eens op gratis mywi of gecrackt dan vind je wel wat. niet gelocked. Heb zelf daar nog tips over ontvangen maar goed.
    Tevens wat ik dan niet snap, jullie vinden auteursrechten belangrijk. Kan ik me in vinden, maar blijkbaar niet belangrijk genoeg om er zelf aan te gehoorzamen dus? Want “wij” moeten ons er wel aan houden maar mensen van het beheer hoeven dat niet, gelden daar geen auteursrechten voor of hoe zit dat dan?

Bijdrager
    Garbera
    unSOUND op 13 januari 2011

En waarom is dus al een paar keer uitgelegd.

Dat t uitgelegd is betekend niet meteen dat ik het er mee eens ben;)

Bijdrager
    Yggdrasil

Je hoeft het er ook niet mee eens te zijn. Maar regels zijn er om gerespecteerd te worden, of je dat nu leuk vind of niet.

Bijdrager
    Moffel

Als je ervoor kiest om lid te worden van OMT, zul je je ook moeten gedragen conform de huisregels. Doe je dat niet, zit je hier verkeerd.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 73)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.