15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    1234

OMT statistieken

Beste OMT-ers.

Puur uit interesse ben ik op zoek naar de bezoekersaantallen van OMT sinds de lancering van OMT 2.0.

Ik heb echte geen enkel verstand van statistieken, waar ik ze kan vinden en hoe ze eventueel te interpreteren.

Tips?

Alvast bedankt.

T.

Bijdrager
    Hansi2124

Die zijn op dit moment alleen toegankelijk bij het Beheer. Misschien wordt dat later nog openbaar gemaakt, maar dat kan net zo goed niet zo zijn:confused:

Hier zijn de enige cijfers die nu openbaar zijn:
    http://www.onemorething.nl/over

Bijdrager
    1234

oke, dat is dan duidelijk, dank voor de snelle reactie!

misschien interessant om openbaar te maken, in elk geval voor mij.

Bijdrager
    Yaris

De bekendheid van One More Thing is sinds versie 2.0 steil de hoogte ingeschoten. Tussen april en december 2010 is ons ledenbestand met tienduizend man aangegroeid.

Nog een cijfer van het beheer:

Lucas op 11 december 2010

Heb eens een keer flink in de database lopen wroeten. Wat bleek toen: er waren 6000+ mensen die in de laatste 30 dagen actief waren (=ingelogd op OMT). Rek je die maand op, dan neemt het met flinke aantallen toe.

Bijdrager
    1234

ik ben eigenlijk gewoon benieuwd of men net zo actief is als voorheen. We hebben de diehards natuurlijk, maar ik merk zelf dat ik sinds 2.0 minder (graag) meedoe.

Bijdrager
    Vinhelper

Het nieuwe design lokt wel veel nieuwe leden, naar mijn idee.

En aangezien de bugs ook langzaam opdrogen en verdampen, werkt het voor de nieuwe mensen vast al snel vertrouwd.

Bijdrager
    Yaris

Jouw vraag is niet te beantwoorden aan de hand van bezoekersstatistieken, timmyboy. Uit die statistieken blijkt immers niet of de bezoekers vooral nieuwelingen zijn of gebruikers die OMT 1 nog hebben meegemaakt. Om de activiteit en tevredenheid te meten zou je een enquête moeten doen.

Bijdrager
    Yaris

Jouw vraag is niet te beantwoorden aan de hand van bezoekersstatistieken, timmyboy. Uit die statistieken is immers niet af te lezen of de bezoekers vooral nieuwelingen zijn of gebruikers die OMT 1 nog hebben meegemaakt. Om de activiteit en tevredenheid te meten zou je een enquête moeten doen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik heb OMT 1 nog een dag meegemaakt (op eeen oud account).
    Daarna kwam dat nood forum daar flink terror ingezet.
    Toen OMT 2 ben nooit meer weggegaan.

Bijdrager
    1234

Ik vind het oplossen van bugs dus tegenvallen, ik krijg nog steeds geen melding van reacties op dit topic bijvoorbeeld. En dat terwijl ik tegenwoordig religieus ben in het checken van de “houd me op de hoogt van…” knop. Ik moet zeggen dat ik het daardoor erg vervelend vind om trachten mensen van een oplossing te voorzien maar vervolgens ook een follow up te kunnen geven.

@Yaris, duidelijk. Het beheerst mij dagelijks leven echter niet zo erg dat ik een enquete op ga zetten. Misschien een idee voor een student die nog wat extra punten moet verdienen?

*doet aanvinken*

Bijdrager
    inawt

Bij mij werkt die knop nu wel gewoon.

Bijdrager
    Yaris
    timmyboy op 02 januari 2011

En dat terwijl ik tegenwoordig religieus ben in het checken van …

Je bedoelt rigoureus. :smile:

Draadjes waarin je zelf hebt gepost kun je opvolgen door in de blauwe balk bovenaan je naam aan te klikken en dan ‘Recente reacties’ te kiezen.

Bijdrager
    1234

Neee, ik bedoel religieus als in met heilige overtuiging, maar ach, ik ben geen taaldeskundige.., Rigoreus is ook prima.

Maar ontopic, ik ken de methode die je aangeeft wel, die gebruik ik nu ook.
    Ik heb net even topics zitten doorkijken waarin ik heb gereageerd en/of heb gestart en merk dus dat ik de helft heb gemist na mijn post, of draadjes ben “kwijtgeraakt”.

Ik wil een mailtje wanneer er een reactie komt, die functie is er, maar hij werkt niet.

Wellicht beetje miereneukerij, maar ik vond dat altijd het fijne van het vorige platform.

Bijdrager
    Hansi2124

Als je rechtsboven je op naam klikt en dan gaat naar Instellingen / Account, kan je een vinkje zetten of weglaten zoals in deze afbeelding:

Bijdrager
    1234

heb ik dus weggehaald.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.