20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Wimusia

OMT-spam

Typisch  voorbeeld van OMT-SPAM!

Bijdrager
    Shmoo

Dat berichtje heb ik niet gehad.

Misschien krijg je dit berichtje omdat Raymon of Night je handmatig van de lijst heeft gehaald omdat het met afmelden niet lukte?

Ik heb één nieuwsbrief gehad zo’n 20 dagen geleden, toen heb ik op afmelden gedrukt en daarna nooit meer iets ontvangen.

Bijdrager
    Wimusia

<p class=”cite”>Shmoo op 21 september 2018 om 12:27</p>
    Dat berichtje heb ik niet gehad.

Misschien krijg je dit berichtje omdat Raymon of Night je handmatig van de lijst heeft gehaald omdat het met afmelden niet lukte?

Ik heb één nieuwsbrief gehad zo’n 20 dagen geleden, toen heb ik op afmelden gedrukt en daarna nooit meer iets ontvangen.

Ik heb me nimmer afgemeld, doch enkele dagen die nieuwsbrief niet geopend. OMT heeft dat nauwlettend gemerkt  👿

Bijdrager
    Shmoo

Wat ? ik volg je niet meer…

Bijdrager
    Wimusia

<p class=”cite”>Shmoo op 21 september 2018 om 12:52</p>
    Wat ? ik volg je niet meer…

Simpel toch. Ik ontvang net als andere OMT-mensen de nieuwsbrief. Ik meldde me nooit af en bekeek hem wel. De laatste week niet, hetgeen OMT met deze spam-brief me mededeelde.

Bijdrager
    Shmoo

Is dat niet wat je wilt dan?

Als je niet naar de OMT nieuwsbrief kijkt waarom zou OMT hem dan nog versturen. Dat is een beetje doelloos en kost iedereen ook gewoon geld.

https://www.getrevue.co/pricing    <— kosten!

Dit is toch juist een mooie feature of niet dan. Op deze manier weten ze zeker dat ze hun nieuwsbrief alleen versturen naar mensen die hem ook echt willen ontvangen. Mensen die het nuttig vinden.

Ik begrijp het niet. Dit is volgens mij klagen om het klagen!?

Bijdrager
    Marius1976

Dat probleem zie ik ook niet zo. Ik vond het eigenlijk wel heel cool dat ze juist een bericht sturen op het moment dat je de nieuwsbrief niet checkt.

Overigens vind ik de nieuwsbrief zelf nogal on-interessant, dus ik eigenlijk ben ik jaloers dat jij niks hoeft te doen om je uit te schrijven (ok flauw, maar wel beetje waarheid).

Bijdrager
    GoeieDag

Heb me uitgeschreven, maar OMT blijft spammen. Kut-site!

Bijdrager
    Shmoo

Maar jij komt toch ook elke dag hier op het forum spammen?

Bijdrager
    Brombeer

Met een opdracht tot uitschrijven geven is die handeling nog niet per definitie in gang gezet, laat staan voltooid. Iets met batchverwerking.

Dat snap je toch wel? 😕

Bijdrager
    Wimusia

<p class=”cite”>Shmoo op 21 september 2018 om 13:41</p>

Nee dus 😂😂

Bijdrager
    Shmoo

Forum spam consists of posts on Internet forums that contains related or unrelated advertisements, links to malicious websites, trolling and abusive or otherwise unwanted information. ….. balblabla wall of text

Bron

Bijdrager
    Brombeer

Jullie vragen erom:

Bijdrager
    Wimusia

<p class=”cite”>Shmoo op 21 september 2018 om 13:54</p>

Forum spam consists of posts on Internet forums that contains related or unrelated advertisements, links to malicious websites, trolling and abusive or otherwise unwanted information. ….. balblabla wall of text

Bron

Erg hè 😂

Bijdrager
    Shmoo

Toen dat gemaakt werd had ik nog eelt op de verkeerde kant van mijn wijsvinger.

Bijdrager
    Wimusia

<p class=”cite”>Shmoo op 21 september 2018 om 14:03</p>
    Toen dat gemaakt werd had ik nog eelt op de verkeerde kant van mijn wijsvinger.

Ongewenst bij aanleunseks 😜

Bijdrager
    Shmoo

Nee knikkerkampioen van Zuid-Limburg en omstreken. Niemand op of rondom het schoolplein met knikkers in zijn zak was veilig voor mij.

Hoppa, zo in het potje en inleveren die hap. Ik had dagelijks 4 klasgenootjes  ( in gesponsorde t-shirts van bier en sigarettenfabrikanten )  bij me staan om al mijn knikkers te dragen.

Later zijn ze om dat hele principe een ‘sport’ heen gaan bouwen met pijltjes gooien, dat ze tegenwoordig op RTL 7 uitzenden.

Bijdrager
    gipsman

@brombeer Monthy Python 🤗

Is dit nog te koop in Nederland?

Spam (vlees) – ingeblikt varkensvlees dat zijn naam gaf aan de ongewenste berichten, in Nederland onder de naam smac in de handel

Bijdrager
    Brombeer

<p class=”cite”>gipsman op 21 september 2018 om 18:47</p>
    …in Nederland onder de naam smac in de handel

Alsjeblieft, spaar me. Smac met doorgekookte elleboogjes en slecht gesmolten kaas erover.

Zo werd de Italiaanse keuken veertig, vijftig jaar geleden in Nederland geïntroduceerd. Dit weekend is in Bologna de Salone del Gusto. Dat is zo’n beetje het absoluut tegenovergestelde.

Bijdrager
    GoeieDag

Shmoo op 12 drolletjes in 3013:

Hoe kom je erbij? Ik ben hier nooit.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.