9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    remcob00

OMT Safari Extensie V2.1 (met o.a. berichtencentrum notificaties)

Nadat OMT gisteren uitkwam met de vernieuwde layout leek het me wel een goed idee om de OMT Safari extensie die ik anderhalf jaar geleden had gemaakt te updaten. De oude versie van de extensie werkte namelijk niet meer voor Safari 6 (Mountain Lion) en hoger.

Hier een overzicht van alle functies die de extensie heeft:

1. Een overzicht van de laatste nieuws berichten.
    2. Een overzicht van de laatste forum topics en posts.
    3. Een overzicht van de laatste shows.
    4. Een overzicht van de laatste labs.
    5. Een badge op de button van de extensie die aangeeft hoeveel nieuwe nieuwsberichten er bij zijn gekomen sinds de laatste keer dat je de extensie hebt geopend.
    6. Notificaties in het berichtencentrum van de nieuwsberichten (werkt alleen als een Safari venster is geopend).

Bij de extensie instellingen (Safari > Voorkeuren > Extensies > One More Thing) kun je instellen hoevaak de extensie moet controleren of er nog nieuwe nieuwsberichten zijn. Tevens kun je hier ook de notificaties aan en uit zetten.

Updates:

• Versie 2.1: In versie 2.1 zijn de bugs gefixt waardoor de notificaties meerdere malen werden verzonden en waardoor de badge niet verdween.

Je kunt versie 2.1 van de extensie hier downloaden.

Hier enkele screenshots:

Disclaimer
    Dit is geen officiƫle extensie van One More Thing BV. Vragen over deze extensie kun je in de topic kwijt. Indien de makers van OMT bezwaar hebben tegen deze extensie kunnen zij contact met mij opnemen.

Bijdrager
    koen

Wat een leuk initiatief, ik ga het vanavond meteen uitproberen.(y)

Moderator
    Koen van Tongeren

Cool!

Moderator
    Maarten

Zeker cool!

@remcob00 wil je mij even mailen op maarten [at] onemorething.nl? In het kader van een nieuwe rubriek die binnenkort op OMT gaat verschijnen wil ik je even het e.e.a. vragen.

Bijdrager
    koen

Ik heb het even geprobeerd en heb twee vraagjes:

1. hoe krijg je het badge (ik denk dat het slaat op ongelezen artikelen?) weer weg?
    2. kan ik het font aanpassen, naar mijn smaak is het erg groot

Bijdrager
    remcob00
    koen op 04 februari 2014

Ik heb het even geprobeerd en heb twee vraagjes:

1. hoe krijg je het badge (ik denk dat het slaat op ongelezen artikelen?) weer weg?
    2. kan ik het font aanpassen, naar mijn smaak is het erg groot

1. Als je op de button klikt gaat de badge automatisch weg. Hij staat inderdaad voor het aantal ongelezen artikelen sinds de laatste keer dat je de popover hebt geopend.
    2. Momenteel is het niet mogelijk om de font aan te passen. Ik zal kijken of ik deze functie in een update kan toevoegen.

Bijdrager
    koen

Helaas gaat bij mij de badge niet weg wanneer ik op de knop klik. Het nummer verandert af en toe, maar in de 10 minuten dat ik er mee heb gespeeld, bleef de badge zichtbaar.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Ik heb hier ook de hele tijd een rode badge met een vijf erop (daarstraks waren het er drie) staan die niet meer weg wil. Als ik klik krijg ik weer alle vijf de notificaties.
    Als ik op de refreshbutton klik, dan wordt de vijf, tien. Klik ik nog eens krijg ik vijftien enzovoorts.

Bijdrager
    remcob00

Zojuist heb ik versie 2.1 van de extensie uitgebracht. Deze versie zorgt ervoor dat de bugs zijn verholpen die ervoor zorgde dat notificaties meerdere malen werden verzonden en dat de badge niet weg ging.

Je kunt versie 2.1 hier downloaden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.