9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Trast

OMT message groep

Hallo!

Zit al een tijdje te denken, zijn er net als ikzelf mensen geïnteresseerd zijn in het opzetten/lid worden van een message groep (evt onder OMT) om samen te speculeren over Apple verwante zaken, waarbij natuurlijk ook mogelijkheden liggen tot het stellen van vragen of vanuit OMT kansen ons te wijzen op specifieke items binnen OMT..

Just thinking: hoor het graag!

Bijdrager
    SunKeeper

Die bestaat al: omtlive in iChat/iMessage. (AIM)

Daar zit ik ook in, alleen is die al tijden leeg. De laatste activiteit was een aantal jaren geleden.

Bijdrager
    Afroman

Dat was de tijd van iChat.

Bijdrager
    SunKeeper

Klopt, maar Berichten ondersteunt nog steeds die protocollen, dus je kunt het nog steeds hetzelfde gebruiken als toen. (ik weet dat het nostalgie is)

Bijdrager
    Targaryen

Ah, iChat, wat was dat een vet programma destijds. Presentaties en films kijken in dat venstertje, dat webcammen dat niet lukte met Windows Live gebruikers. Man man man… Ik betrap mezelf er soms op dat ik een film of een video wil delen in de Berichten-app…

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Ik heb ook ooit in de omtlive chatgroep gezeten. Maar dat was volgens mij ergens in 2008 of 2009, voordat ik lid was volgens mij zelfs. Maar dat kan ik me verkeerd herinneren.

In principe hebben we natuurlijk gewoon het hele forum als hele grote ‘message group’. Dus, maar “Het Grote Apple-voorspellingen-topic” aan en klaar ben je.

Bijdrager
    Afroman

Inderdaad. Zelfs tijdens de keynotes was het eigenlijk helemaal niet interessant. Iedereen riep wat al die presentators presenteerden.

Ik heb jarenlang Engadget gevolgd voor Keynotes ,maar sinds dit jaar doe ik het bij The Verge. Ze zijn ook lekker luchtig en hebben ook humor tijdens de live-presentatie. Echt leuk om te volgen.

Bijdrager
    Shmoo

Een paar lekkere meiden in de iChat die hun topjes uittrekken helpt misschien weer nieuw leven in te blazen? 😋

Bijdrager
    pim939

Die goeie oude iChat tijd:D

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.