30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 325)
  • Q:
    Bijdrager
    Лукас

OMT Jongerenmeeting 25 10 2008 in Rotown (Regio 010)

Hi,

In verband met belangstelling tussen een aantal loungers voor een nieuwe jongerenmeeting heb ik hiervoor even een nieuw topic aangemaakt. Inmiddels is de datum en plaats bekend: Zaterdag 25 Oktober in Rotown, Rotterdam vanaf 20:00.

Wie komen er?
    1. LucasJV
    2. Bor
    3. Rmvis
    4. Lacebag (elke zondag, mss zaterdag)
    5. iDarwin (misschien)
    6. mr.x.turbo
    7. Mr. Yummy
    8. Macosxrules (alleen Den Haag)
    9. Juriaan
    10. Mickert
    11. WALL•E
    12. William89 (alleen Utrecht)
    13. danielpunt
    14. Franko
    15. DJneo
    16. Flickr
    17. Dintel
    (Teveel om bij te houden, we zien wel :P)
    (Ook als je niet op de lijst staat ben je welkom natuurlijk!)

Route OV
    Vanuit Den Haag: IC naar Rotterdam Centraal van 19:21, Spoor 3. Vanuit Utrecht: IC naar Rotterdam Centraal van 19:03, Spoor 8. Vanaf Rotterdam Centraal Tram 4, 7 of 20, halte Eendrachtsplein.
    Route Auto
    Vanuit Utrecht, vanuit Den Haag of vanuit Eindhoven
    Route lopend
    Het station uit aan Centrum-zijde, grote weg genaamd Weena oversteken, en doorlopen tot de Nieuwe Binnenweg aan je rechterzijde is.

Weer

Bijdrager
    iDarwin

oke :P

Bijdrager
    Bor

Mee eens! Liefst hier in de buurt. Mijn ouders doen een beetje moeilijk over laat terug met de trein. Geen Friesland dus aub!:P

Bijdrager
    Лукас

Komop dames, noem eens een plaats! Persoonlijke voorkeur hier gaat uit naar Utreg.

Bijdrager
    Afroman

Den Haag!
    Ik ben lui en egoïstisch, lekker dichtbij… :innocent:

Bijdrager
    R1039

Rotterdam :P

[size=9:e0f86596d3]PS: Mischien handig voor boven de beginpost :wink:[/size:e0f86596d3]
    [code:1:e0f86596d3][img]http://www.imgdumper.nl/uploads/48cd697335769/48cd697333c15-Afbeelding_3.png[/img][/code:1:e0f86596d3]

Bijdrager
    Bor

O trouwens! 11 oktober is er een Back to vinyl feest hier in de buurt in een dorp Alblasserdam geheten. Met de trein naar Dordrecht en daar met een veerpontje van 1080 pk verder.

Ik ga er hoogstwaarschijnlijk heen, en volgens mij wil mr.X ook als hij kan. Wie volgt?

Bijdrager
    Лукас
    ”Rian.”

Rotterdam :P

[size=9:3afe76fb21]PS: Mischien handig voor boven de beginpost :wink:[/size:3afe76fb21]
    [code:1:3afe76fb21][img]http://www.imgdumper.nl/uploads/48cd697335769/48cd697333c15-Afbeelding_3.png[/img][/code:1:3afe76fb21]

Awesome!

@Bor: Zoals ik al zei, helaas lukt het mij niet. Maar misschien…

Bijdrager
    Afroman

Den Haag staat nu op 100 %…. :innocent:

Bijdrager
    Bor

Tja… Het is een een piepklein dorpje dus waarschijnlijk is het alleen interessant voor de mensen die vinyl écht supertof vinden:P niet echt de plaats voor een algemene meeting.

Maar ik probeer het tóch:P

Bijdrager
    djneo
    ”Bor”

O trouwens! 11 oktober is er een Back to vinyl feest hier in de buurt in een dorp Alblasserdam geheten. Met de trein naar Dordrecht en daar met een veerpontje van 1080 pk verder.

Ik ga er hoogstwaarschijnlijk heen, en volgens mij wil mr.X ook als hij kan. Wie volgt?

ik woon er 3 minuten fietsen van daan dus als er omters komen dan wil ik ook wel verschijnen hoor

Bijdrager
    Lacebag
    ”mr.x

Den Haag!
    Ik ben lui en egoïstisch, lekker dichtbij… :innocent:

18 telt nog wel mee toch?

Bijdrager
    Bor
    ”djneo”
    ”Bor”

ik woon er 3 minuten fietsen van daan dus als er omters komen dan wil ik ook wel verschijnen hoor

Ik wist het. Het is in de Landvast. Ik was vandaag in het gebouw en hij is mooi geworden!

Bijdrager
    Afroman

WAt mij betreft wel, maar ik ben natuurlijk niet de organisator..:?

Bijdrager
    Bor

Ofcourse! Vorige keer (begin 2007) was Mr. Wabbit er ook, en die is ook niet de jongste meer:P

Bijdrager
    R1039

We moeten zowizo ergens wat drinken want ik had wat beloofd:P

”Rian.”
    ”Bor”

In drinken ben ik het snelst. Glas drinken weg in minder dan 2 seconden =D

Dat kan ik beter, ik daag je uit. Wanneer is de volgende OMT meet :P

Bijdrager
    Afroman

Proberen jullie het met strorum?;) Kijken wie dan de grootste mond heeft….:evil:

Bijdrager
    R1039
    ”mr.x

Proberen jullie het met strorum?;) Kijken wie dan de grootste mond heeft….:evil:

Als het moet, maar ik vrees dat het dan geen 2 seconden duurt:P

Bijdrager
    Lacebag

Ik weet wel een leuk cafe in de schoolstraat waar jullie kunnen drinken :evil: (Mr. X Turbo weet het vast wel)
    Gok dat jullie daarna overal vanaf zijn.

Bijdrager
    Afroman

Ja daar zit ik ook aan te denken, beetje in de buurt van The Sting.
    In de schoolstraat heb je hele fijne muziekwinkels.(en ook een minderfijne muziekwinkel), sneakerwinkel en een paddoshop…:P

Bijdrager
    Mr Wabbit
    ”Bor”

Ofcourse! Vorige keer (begin 2007) was Mr. Wabbit er ook, en die is ook niet de jongste meer:P

HEY! Toen heette het geen “puber” meeting…Pubertijd heb ik overgeslagen..:D

Bijdrager
    Bor

In welke stad is de schoolstraat? Als het in Den Haag is wil Da Chicken vast ook:P

Trouwens, ik heb Wabbit ook ff gemaild. Was erg leuk toen hij er vorige keer was.

Bijdrager
    R1039
    ”Mr
    ”Bor”

HEY! Toen heette het geen “puber” meeting…Pubertijd heb ik overgeslagen..:D

Jongerenmeet, pubermeet ach wat maakt het uit, mannen zijn soms ook grote pubers:P

En stond Den Haag niet net onderin het rijtje :?

Bijdrager
    Lacebag
    ”mr.x

Ja daar zit ik ook aan te denken, beetje in de buurt van The Sting.
    In de schoolstraat heb je hele fijne muziekwinkels.(en ook een minderfijne muziekwinkel), sneakerwinkel en een paddoshop…:P

Plato (L)
    Die paddoshop is niet zo fijn, loop liever 5 minuutjes door naar de Cremers in de prinsestraat.
    En in die hele fijne sneakerwinkel werk ik.

Bijdrager
    Bor

Shit, Wabbit is sneller dan het licht:P

Bijdrager
    Лукас

Het is in Den Haag Bor, helemaal in het centrum.

Bijdrager
    Bor

OK. Goed.

Bijdrager
    R1039

Iemand suggesties voor iets in R’dam of Den Haag (de koplopers)? :)

Bijdrager
    Лукас

Den Haag en Rotterdam staan gelijk in de poll…! Iemand idee voor een datum? Mij lijkt eind Oktober toch het beste.

Zaterdag 18 Oktober
    Zondag 19 Oktober
    Zaterdag 25 Oktober
    Zondag 26 Oktober
    Zaterdag 1 November
    Zondag 2 November

Laat even weten op welke data je kan!

Bijdrager
    Лукас
    ”Rian.”

Iemand suggesties voor iets in R’dam of Den Haag (de koplopers)? :)

Van beiden heb ik niet echt een idee welke zaken daar het leukst zijn, dus dat schiet al op!:D

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 325)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.