26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:
    Bijdrager
    Laminar

OMT Instellingen werkt niet goed

Als ik in OMT op Instellingen klik ga dan verschijnt er niets en kan ik dus ook niets wijzigen.

Ook als ik op Meldingen klik, gebeurt er niets. Terwijl er wél meldingen zijn.

Op Profiel kan ik wel wat bewerken, maar niet mijn e-mailadres wijzigen. Mijn geboortejaar staat er niet bij. Loopt van 1958 t/m 2028 (!!). Ben ik te oud?  :-)

(Nieuwste Safari en MacOS)

Bijdrager
    TheBigZ

Klagen heeft weinig zin.

Er wordt al jaren NIETS gedaan aan fatsoenlijk onderhoud van deze website.

Bijdrager
    Shmoo

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Ze interesseren zich bij OMT alleen maar voor advertenties..

Forum is bijzaak en lastig.

Moderator
    Night

Onzin, je roept dingen waar je niets van weet, @Joopjoopjoop. Nog steeds wordt druk getest met de conversieslag naar Discourse forumsoftware. Omdat deze een andere structuur heeft is het noodzakelijk stap voor stap te controleren dat er geen berichten, afbeeldingen of redactionele stukken verdwijnen en alle onderlinge links goed blijven werken. Dat de overstap er komt is een aan 100% zekerheid grenzend feit. Dat houdt echter ook in dat er aan de fouten die op dit moment in de huidige opzet zitten, niet meer zullen worden opgelost. En wat betreft de time-table: dáár kan ik helaas geen zinnige mededelingen over doen.

Bijdrager
    TheBigZ

Bijdrager
    McPim

😂😂😂😂

Dat wordt inderdaad al máánden (meer dan een jaar…?) geroepen. Door mensen (met alle respect) die hier niet over gaan. Ik voorspel dat het nog máánden (meer dan een jaar…?) behelpen blijft hier.

Bijdrager
    Laminar

Oké, deze discussie is nog niet ten einde.

Maar intussen kun jij, Night (stadgenoot) mij mogelijk vertellen hoe ik mijn e-mailadres hier verander?
    Ik heb nu nog een gmail-account, maar dat gaat eruit. Ik wil weg bij die big-datahandelaar…

Inactief
    Anoniem

<p class=”cite”>McPim op 1 februari 2019 om 18:29</p>
    😂😂😂😂

Dat wordt inderdaad al máánden (meer dan een jaar…?) geroepen. Door mensen (met alle respect) die hier niet over gaan. Ik voorspel dat het nog máánden (meer dan een jaar…?) behelpen blijft hier.

Het is al jaren een zooitje. Ook vóór de overname door WPK zat het forum al vol met bugs die spoedig opgelost zouden worden. Jammer, maar helaas.

Moderator
    Night

@Laminar, Geef in een PB even je oude en nieuwe mailadres door, dan pas ik het in de back-end voor je aan. Zo simpel is het.

Bijdrager
    McPim

koen op 1 februari 2019 om 19:39
    Ook vóór de overname door WPK zat het forum al vol met bugs die spoedig opgelost zouden worden.

Dat is waar, maar daar viel nog mee te leven. Het grappige is dat de huidige forumsoftware nog vele malen slechter is maar dat we toch lekker blijven posten. Uit protest ben ik na de overname maanden weg gebleven maar dat zette geen zoden aan de dijk en het viel (uiteraard) niemand op. Als we vanaf nu allemaal uitloggen, niks meer schrijven en niet meer op OMT klikken is het binnen twee weken opgelost, maarja, zo werkt het niet helaas.

Moderator
    Night

Dat is hetzelfde als Trump vertellen dat we allemaal zijn Twitter berichtjes niet meer gaan lezen 😛

Bijdrager
    McPim

Precies, zo werkt het niet. Jammer 😂…

Geblokkeerd
    Anoniem

@Night:

De bugs lijken zich nu te verspreiden dat ik je geen PB meer kan versturen, dus vandaar dat ik het hier even doe;)

Beste Night,

Ik probeerder al eerder een berichtje terug te sturen, maar dat wilde niet echt lukken. Bij deze nog een poging: een tijdje geleden had ik op je reactie of ik nog steeds wil dat mijn account verwijderd wordt, aangegeven dit graag te willen. Ik heb er alleen sindsdien niets meer van vernomen, maar zou je m’n account alsnog kunnen verwijderen?

Alvast dank!

Mvg,

Ik heb overigens ook naar @onemorething.nl">redactie@onemorething.nl, @onemorething.nl">info@onemorething.nl en [email protected] een mail gestuurd met dezelfde vraag. Ik begreep dat TGM tegenwoordig eigenaar is van OMT, dus via hun contactformulier heb ik het ook geprobeerd. Ik ben nu sinds afgelopen zomer bezig, dus het mag wel eens geregeld worden. Door wie, dat maakt me niet meer uit. Excuses dat ik dit topic nu kaap, maar ik ben al zeker 6 maanden bezig, en voor iets wat wettelijk mogelijk moet zijn mag er wel eens iets mee gedaan worden.

Bijdrager
    Shmoo

Het is vooral jammer dat Night zich zo laat misbruiken door deze cowboys. #nuttige_idioten

Geblokkeerd
    Anoniem

Dat zeker! Ik kan me niet herinneren iemand anders dan @Night die zich hier nog laat zien en reageert op dingen.

De hele verhuizing van het forum inclusief de diverse overnames e.d. kosten vast veel tijd en energie, maar 6 maanden een verzoek tot verwijdering honoreren is natuurlijk op geen enkele manier uit te leggen. Ik geloof zondermeer dat Night hier verder ook geen controle over heeft en neem hem persoonlijk ook niets kwalijk, maar ik ben er behoorlijk klaar mee dat dit me nu al zoveel tijd kost. Ergens bij OMT, en waarschijnlijk in de hogere regionen, is het zo’n ontzettende puinhoop aan het worden, werkelijk onvoorstelbaar dat de paar mods en schrijvers die zich hier nog vertonen niet ook zelf in opstand komen of iets dergelijks.

p.s.: naar aanleiding van een tip van @xaddict heb ik ook maar een klacht ingediend. Had gehoopt het al opgelost te hebben, maar als het sinds afgelopen zomer duurt ben ik eigenlijk wel geduldig genoeg geweest. Bij deze de link voor mensen die ‘m ook zoeken: http://www.autoriteitpersoonsgegevens.nl

Moderator
    Pete.Z

Ik heb eens gekeken naar je account, en het lijkt er op dat Night en ikzelf niet veel meer kunnen doen dan je een ban geven. Je hele account verwijderen kan ik niets over vinden.

Ik weet niet hoe het met Night staat, maar zelf krijg ik ook nauwelijks reacties op vragen en opmerkingen, en al zeker niet van iemand anders dan Raymon.

Moderator
    Night

Helaas heb ik hem al diverse malen een PB gestuurd met een verzoek tot verduidelijking, waarop hij niet reageerde. Na zijn recente reacties op de Weekend Poll heb ik alsnog zijn hele account verwijderd (alsmede de niet relevante reacties in de weekend poll), zonder verdere communicatie. Klaar is klaar hoor.

Moderator
    Pete.Z

Jij durft, ik was bang dat dat het laatste zetje zou zijn…..😂😂

Toch iemand blij gemaakt.

Bijdrager
    Gemstone

Ja, ook de OMT app is af en toe om te huilen. Berichten die niet worden geladen en hetzelfde geldt voor sommige topics. Maar, ik heb nog hoop, in 2036 is het wel opgelost denk ik. 🤪

Bijdrager
    Shmoo

Berichtje voor Night van de persoon hierboven. 🙂

Inactief
    Anoniem

<p class=”cite”>Gemstone op 2 februari 2019 om 22:59</p>
    Ja, ook de OMT app is af en toe om te huilen. Berichten die niet worden geladen en hetzelfde geldt voor sommige topics. Maar, ik heb nog hoop, in 2036 is het wel opgelost denk ik. 🤪

Die app is een gedrocht, en compleet achterhaald en overbodig.

Bijdrager
    Gemstone

@koen helaas wel het meest toegankelijk voor blinde gebruikers.

Bijdrager
    Shmoo

Daar hebben wij niet zoveel aan. Naast alle problemen die ons beide treft moeten wij er ook nog naar kijken. Kortom, eigenlijk is het voor mensen die blind zijn gewoon een feestje in het park. 😉 🤪

Moderator
    Night

Shmoo op 3 februari 2019 om 01:16

Berichtje voor Night van de persoon hierboven. 🙂

Graag gedaan 🙂

Altijd fijn om te zien dat de communicatie op OMT zó geweldig gaat dat we het via macFreak.nl moeten doen 🤣

Bijdrager
    Gemstone

@Shmoo als je er dan nog eens een drankje bij krijgt, is het feestje compleet. 😄🍺🍷🥂🎉

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.