9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    steveb

Berichten bewerken OMT Forum

Ik (west vlaming) plaats hier afval toe Een bericht.
    Soms wat onduidelijk voor uw Nederlandse lezers. En vaak met taal en spellingsfouten ( dislectie)

Dus heb ik die al vaak aangepast. Maar nu blijkt dit niet meer te lukken op mijn iPhone. Komt dit ooit terug?

Moderator
    Raymon

Hi Steve,

Doel je op forum-berichten bewerken of reacties op artikelen kunnen bewerken? Je zou namelijk gewoon je forumberichten moeten kunnen bewerken.

Reacties op artikelen bewerken gaat inderdaad (nog) niet. Dit is wel iets dat op de lijst staat om terug te brengen. Ik neem dit topic mee als zijnde nuttige reden om het zo snel mogelijk te implementeren.

Bijdrager
    steveb

Alles wat ik typ
    Mijn reacties op artikels en op het forum

Aar ook als ik een topic heb gemaakt
    1. Taalcorrecties
    2. Aanpassen als mijn vraag onduidelijk lijkt
    3. anvullen of samenvatten door reacties er in verwerken

Bijdrager
    Brombeer

Ik ben geen lesdixikus, maar ik bewerk mijn postjes om dezelfde redenen.

Bijdrager
    Shmoo

Ik ken wel een lesbiseksikus

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@steveb,

Wanneer ik Night vraag om de handleiding, om uit te vinden hoe dat bewerken mogelijk zou zijn, waarschijnlijk bestaat die niet eens, geeft dat niet toe,  reageert op vragen die ik niet gesteld heb…nu weet ik nog steeds niets….

Night kan heel veel leren van Raymond (zie hierboven) maar dat komt niet in hem op…

Moderator
    Night

Beste @joopjoopjoop,

ik weet niet waarom je hiermee zo reageert maar ik heb in al je andere topics en zelfs in een PB duidelijke antwoorden gegeven over niet bestaande handleidingen, de huidige mogelijkheden en onmogelijkheden van het forum en hoe hard we hieraan achter de schermen aan het werk zijn om dit te optimaliseren. Ik vind het daarom zo jammer dat je desondanks toch keer op keer negatief blijf doen over het forum enerzijds en moderators (in mijn persoon)/contactpersonen anderzijds.

@steveb: Gebruik je de web-versie of de OMT app op je iPhone?

Bijdrager
    Stirf

@night Ik snap helemaal niet waarom je nog reageert. We kennen de persoon toch al sinds jaar en dag.

Moderator
    Raymon

Ik zal nog even inhoudelijk reageren. Er wordt deze week een begin gemaakt met een nieuw forum op basis van Discourse. De artikel reacties gaan daar ook via lopen. Het huidige is onhoudbaar traag en kut. Daarom hebben we besloten dit soort functies (zoals bewerken van berichten) niet in dit bbPress-systeem meer in te gaan bouwen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.