6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Dutch-American

OMT en Tweakers. net 1 artikel 2 verschillende conclusie

Zowel OMT als Tweakers.net hebben een artikel geplaatst over een onderzoek van Onderzoeksbureau Kantar World Panel. Beide kwamen tot verschillende conclusies en verschillende headlins. Waarbij Arnoud van tweakers.net toch heel netjes was, ging Koen gelijk met een beledigende toon van start. Iedereen die geen iPhone 5S heeft was een armoedzaaier? Ook ontging Koen de sterke opmars van de Windows Phone. In de 5 grootste EU markten verdubbelde het aandeel van Windows Phone. Het ging van 4.8% naar 10.2%. iOS zakte van 20.8% naar 15.8%. Mocht deze trend zich doorzetten kan Windows Phone volgend jaar al groter zijn dan iOS.

Je zou denken dat koen daar wat aandacht aan schonk maar nee, hij had het te druk met het beledigen van forumleden. Tweaker.net was wat dat betreft vele malen professioneler.

Ik weet dit is een Apple fanboy site maar je mag toch verwachten dat als men een artikel hier schrijft, men dit soort trend toch moet kunnen inzien. Het is duidelijk dat men bij Tweakers.net vele malen professioneler zijn dan hier op OMT.

http://tweakers.net/nieuws/92959/nederlanders-kopen-minder-vaak-windows-phone-dan-inwoners-buurlanden.html

Bijdrager
    Janjans

@ Hear hear! De reactie op het artikel van Koen waren ook wel duidelijk en onderstrepen je verhaal.

Bijdrager
    Dutch-American

Dank u. Het ging mij erom hoe je een artikel op verschillende manieren kunt interpreteren. WIl niemand beledigen maar vond dit een mooi voorbeeld hoe eenApple site en een neutrale site een artikel interpreteren. Excuus voor taalfouten. Woon al 4 jaar in America en heb het gevoel dat ik Nederlandse spelling langzaam aan het verleren ben:-)

Bijdrager
    verwijderd-profiel
    Dutch-American op 03 december 2013

Excuus voor taalfouten. Woon al 4 jaar in America en heb het gevoel dat ik Nederlandse spelling langzaam aan het verleren ben:-)

Ik ben jaloers!:angel:

Bijdrager
    Emielgroendijk

Is dit niet gewoon hoe media werkt? Informatie zo gebruiken dat je doelgroep het goed vindt?

Bijdrager
    Janjans

@Emielgroendijk Kijkende naar de reacties is de ‘doelgroep’ het er niet mee eens…..

iPhone 5c: de telefoon voor armoedzaaiers en Android switchers

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.