14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    bechris60

[Opgelost] OMT certificaat verlopen

De App werkt niet en het certificaat op de website is verlopen sinds vandaag.

• Dit onderwerp is gewijzigd 5 dagen, 1 uur geleden door  Night. Reden: Topic opgelost

Moderator
    Night

Is bekend.

Bijdrager
    GeorgeM

Is bekend is een beetje vreemde reactie, belangrijker lijkt me wat er aan gedaan wordt.

• Deze reactie is gewijzigd 5 dagen, 6 uur geleden door  GeorgeM.

Bijdrager
    KarelWillem

<p class=”cite”>Night op 10 november 2018 om 05:13</p>
    Is bekend.

Ja, het is bekend bij ongeveer elke Safari-gebruiker op deze website.

Moderator
    Night

Is bekend, en ja, er is wat aan gedaan:-)

Bijdrager
    nnsa

Volgens mij bestaan er honderden (Agenda / ToDo) Apps om zoiets te voorkomen…

Bijdrager
    Shmoo

<p class=”cite”>nnsa op 10 november 2018 om 12:12</p>
    Volgens mij bestaan er honderden (Agenda / ToDo) Apps om zoiets te voorkomen…

Vast wel maar om nu zo’n app te gebruiken voor eenmalig per jaar een notificatie te krijgen. 😉

Toevallig valt dit jaar de verloopdatum op zaterdag en vrijdag was waarschijnlijk niemand op kantoor?  (geen berichten op de voorpagina)  Normaal valt die op een woensdag en dan krijg je gewoon een berichtje in je mail waardoor je meteen actie kunt ondernemen.

Hoe lullig en fout het ook is, dit soort dingen gebeuren iedereen wel eens. Zelfs bij Apple en de Mac App Store. Of waren we dat al weer vergeten tussen al het borstkastkloppen door?

Zo te zien hebben ze nu het gratis Let’s Encrypt ingesteld. Dan hoeven ze niets meer te doen en zal het certificaat automatisch elke 90 dagen worden vernieuwd.

Bijdrager
    tav

Er werkt gewoon niets bij OMT lijkt mij, respons om mails = 0

Bijdrager
    tav

“Op mails”

Moderator
    Night

Ligt eraan wie je een bericht stuurt  😉 (mijn berichtenbox is gewoon netjes leeg)

Moderator
    Pete.Z

Inderdaad, wie mail je?

Bijdrager
    Shmoo

Waarschijnlijk de content engineers, maar hij weet natuurlijk niet dat de profile managers moet aanspreken.

Bijdrager
    tav

Als ik redactie mail verwacht ik toch respons

Bijdrager
    tav

En welk mailadres hebben de profile managers dan?

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.