30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 49)
  • Q:

Bijdrager
    RobDuif

OMT Café

Goedenavond heren van OMT,

Komen er nog wel OMT Café en OMT Live in de toekomst.
    Mis het wel een beetje, waren leuke podcast om naar te luisteren over de wereld die Apple heet.

Groeten,

Rob Duif.

Bijdrager
    Koning Frank

Ik ga even contact leggen met gene zijde. Ben zo terug

Bijdrager
    Koning Frank

“Misschien”

Bijdrager
    jitze

vint het ook jammer dat het is gestopt van mij mag er nog wil een komen in de toekomst

Bijdrager
    kris251069

Meld me hierbij aan.
    Mis het café en de live ook.

Ik vind voornamelijk het café erg aangenaam. Lekker relaxed wat babbelen over Apple
    en de Apple wereld in ruime zin. Radio zoals het moet zijn. Interessant maar relaxed.
    Bestaat niet meer in deze wereld. Het moet steeds sneller en commerciëler worden.

Please. Breng het café terug.

Bijdrager
    tvrman

Blijft vaag dit elk jaar weer, ineens weg en weer terug , tot volgende week, is soms 5 weken later.
    Jammer, hoop dat cafe van de winter er weer is.

Bijdrager
    Dirk Delissen

Kunnen we concluderen dat deze naar mijn idee erg leuke toevoeging aan onemorething.nl definitief niet meer zal terugkeren? Live al maanden geleden en ook van Café al een flink aantal weken niet meer voorbij horen komen:(

Maak dan i.i.g. nog bekend dat het niet meer terugkomt..?

Bijdrager
    SponZz

Ik zou het persoonlijk zéér jammer vinden als een van de beste Nederlandstalige podcasts ter ziele zou zijn :-(, maar het is idd al weer een behoorlijk tijdje geleden.

Bijdrager
    Shmoo

Podcasts? Ik heb Facebook.

Bijdrager
    SponZz

Facebook is toch voor oudere mensen!

Bijdrager
    Ome Kor

Zo te zien doet Google er nog een schepje bovenop. ;-)

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 5 maanden geleden door  Ome Kor.

Bijdrager
    Antaeus

Krijgen we ook nog een keer antwoordt of ook daar geen tijd meer voor????

Soms verlang ik terug naar MacOSX.nl toen was het nog up to date informatie en spannende tijden met al het nieuws wat er was…

Nu komen nieuws berichten vaak pas dagen nadat het al bekent is bij het grote publiek…
    Loopt OMT een beetje achter de feiten aan…

Slecht hoor!

iCulture is continu eerder met al het Apple nieuws!!

Bijdrager
    Antaeus

@Mac Daddy leuk dat je een beetje draadjes loopt te sluiten maar in plaats daarvan zou je misschien duidelijkheid kunnen geven over de vraag doe veel leden hier stellen!!!!

Bijdrager
    Shmoo

Je kunt ook gewoon even lezen in al die topics die Mac Daddy sluit ipv alleen maar te kijken nar de slotjes. De reden staat namelijk gewoon in deze topics.

Moderator
    Mac Daddy

Ook dat. En daarbij weet ik net zoveel als jij @antaeus. Ik ben een moderator en ben niet bij de podcast betrokken. Als ik meer wist, had ik dat hier wel laten weten.
    Maar als er eenmaal nieuws is, dan is dat makkelijker om op de voorpagina en op 1 plek op het forum te melden dan 10 plekken.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 5 maanden geleden door  Mac Daddy.

Bijdrager
    Antaeus

Ok sorry @macdaddy?

Bijdrager
    Dirk Delissen

Heb me er stilaan bij neergelegd dat ’t nooit meer komt. Zowel op ’t forum, via Twitter (meermaals) en zelfs via LinkedIn eens geprobeerd meer info te krijgen van Jan David, maar helaas. Geen reactie..

Bijdrager
    Antaeus

Wat een slechte communicatie!!!
    Laat dan op z’n minst iets horen wat de reden is dat er niets meer wordt gedaan op podcast gebied!

Bijdrager
    Needler

De laatste OMT Live is 222 dagen geleden. De laatste OMT Café is 178 dagen geleden. Alleen de Mac Pro is langer niet geüpdatet. De enige reden die ik kan bedenken is dat Jan David en Koen “problemen in de relationele sfeer” hebben. Geen idee of dat zo is. Ik hoop het niet. Maar dat zou wel verklaren waarom er geen OMT podcasts meer verschijnen.

Bijdrager
    Shmoo

Misschien zijn ze wel gewoon aan het werk overdag, zou dat niet kunnen? Je weet wel, ergens naar een kantoor gaan en je daar dan uren per dag bezighouden of verstoppen.

Bijdrager
    Dirk Delissen

Ik geloof best dat ze er een goede reden voor hebben, maar ‘tis vooral jammer dat er niets gecommuniceerd is/word. Je hoeft niet eens een reden te noemen, zeg gewoon: vanaf …. gaan we weer starten óf we komen er niet meer mee terug. Is toch wel zo logisch om je ‘volgers’ hiervan op de hoogte te brengen? (Zeker als je er nog altijd melding van maakt in bijvoorbeeld je Twitter bio)?

Bijdrager
    Dirk Delissen

Niet dus, het is uit de twitterbio weggehaald..?

Bijdrager
    Dirk Delissen

Niet dus, het is uit de twitterbio weggehaald..?

Bijdrager
    Dirk Delissen

Nieuws van Lucas, hij heeft via Twitter aangegeven dat er niets ergs is en dat er ‘later in mei’ nieuws komt… to be continued:-)

Bijdrager
    Shmoo

https://www.startupmixtape.fm/

Voor de echte Podcast entrepreneurs.

Bijdrager
    Needler
    Dirk op 04 mei 2017

Nieuws van Lucas, hij heeft via Twitter aangegeven dat er niets ergs is en dat er ‘later in mei’ nieuws komt… to be continued:-)

Dat is geweldig nieuws!

Bijdrager
    thedipster

Lijkt alsof ze met zijn 3-en met andere dingen dan OMT bezig zijn, op zich prima na zoveel jaar maar zou wel mooi zijn om even netjes aan te kondigen wat er gaat gebeuren…

Moderator
    Lucas Raggers

There’s something in the air…

Bijdrager
    Betatester

Maar wat, geef ons duidelijkheid!!!!!!!!!

Bijdrager
    McPannekoek

Lucas. Het zal toch niet hè

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 49)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.