17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    SunKeeper

OMT-app versie1.6 beschikbaar (incl. iPhone 5S ondersteuning)

Vanaf nu is de nieuwe versie beschikbaar van de app.
    Naar verluid zijn vele bugs verholpen, functies toegevoegd en teruggekeerd.

Happy updating!

Bijdrager
    GastonM

Hopelijk komt die iOS 7-versie snel, maar ik ben al blij met deze update.

Bijdrager
    GastonM

Eindelijk ook de mogelijkheid tot de laatste reacties en nieuwste topics! Dat was de grootste reden waarom ik de app voorheen nauwelijks gebruikte.

Overigens, ik kan geen bestaande reacties bewerken vanwege een probleem met de server…

EDIT: nu wel.

Bijdrager
    koen

Het ziet er strak en simpel uit. Helaas, ook in de app spring je naar de eerste pagina van een topic ipv naar de laatste reactie. Zal wel aan de server liggen, hoop ik maar:)

Bijdrager
    SunKeeper

Ik heb de advertenties afgekocht, alleen werkt dit nog niet direct.

Ik heb toevalling € 0,96 op mijn account dus ik kan het toch niet twee keer kopen.
    Als ik het een tweede keer probeer staat er: ”Uw hebt dit artikel al aangeschaft, het is echter nog niet gedownload.”

Edit: @koen: wanneer je dit via de laatste posts doet, kom je wel op de meest recente pagina uit. Via nieuwe topics en de forumweergave kom je inderdaad op de eerste pagina uit.

Bijdrager
    koen
    SunKeeper op 05 februari 2014

Edit: @koen: wanneer je dit via de laatste posts doet, kom je wel op de meest recente pagina uit.

Hoe doe je dat ?

Bijdrager
    koen

En niemand van de ontwikkelaars en de betatesters heeft al die maanden gezien dat er ‘Vezend’ staat ipv ‘Verzend’ voor een nieuw topic?
    :roll:

Moderator
    Jan David Hanrath

oops…

Bijdrager
    belfortmac

Ook de app is weer waardeloos, net als de rest.
    Niks nieuws dus.

Bijdrager
    Janjans

Geen iPad app? Voor mij niet echt een vervanger voor de website, aangezien ik een iPad mini gebruik. Doch daar zit de (wel mooie;) ) nieuwe header in de weg. Word er niet echt vrolijk van even….:(

Bijdrager
    SunKeeper

Auw, ik heb het idee dat er een fors cachingprobleem is.

Mijn lijstjes Nieuwe topics en Laatste posts staan al 7 uur stil. Handmatig refreshen helpt niet, app opnieuw starten ook niet.
    Straks even iPhone herstarten en app opnieuw installeren. Of misschien een server-side probleem?

Meer mensen last van?

Bijdrager
    coppess

Komt er ook nog eens een android versie? Hoewel ik niet zo’n iPhone fan ben, lees ik wel graag tips over mijn overige appleproducten.

Bijdrager
    Dirco

Hey, bij crasht de app constant ik kom er maar niet door… Na de update ging het nog goed maar na ik de reclame wilde weg halen veel problemen.
    De app verwijderd en opnieuw gedownload. Maar nu alleen maar crasching. Tel opnieuw opgestart zelfs helemaal opnieuw geĂ¯nstalleerd.

Wie kan me heplen!? De app werkt gewoon niet meer. Krijg ook elke keer zins dit probleem de vraag inloggen iTunes…

Mvg, Dirco

Bijdrager
    koen

Volgens mij gaat er iets fout met de timestamps. Drie keer ‘op over 36 minuten’, het lijkt me sterk dat alledrie berichten precies 36 minuten geleden waren gepost. En wat wordt er trouwens met ‘op over’ bedoeld ?

Bijdrager
    koen

Mijn plaatje hierboven is trouwens niet zichtbaar in de app, daar zie ik alleen een wit vierkantje. In Safari werkt het wel.

Bijdrager
    SunKeeper
    Dirco op 07 februari 2014

Krijg ook elke keer zins dit probleem de vraag inloggen iTunes

Ik ook, ik heb ook de reclames afgekocht. De advertentieboer heeft kennelijk nog niet het knoppie omgezet dus de in-app aankoop wordt niet voltooid.

Inmiddels refreshen mijn lijstjes wel, al loopt het ongeveer vijf uur achter. :ooms:

———————————————–
    Edit op 9-2-2014 om 17:25:
    Ah, zojuist app opnieuw gestart en de in-app aankoop is succesvol toegepast.
    € 0,89 afgeschreven van mijn Apple ID. Geen ads meer.

Nu nog die inkomsten gebruiken voor het fixen van de lijstjes Nieuwe topics en Laatste posts, want dat werkt nog verre van hoe het moet. Het loopt enkele uren achter. (momenteel vier uur)

Bijdrager
    Wesdegroot

Helaas is de app nu super langzaam…
    En opent het amper artikelen, sinds dat ik die “Ads” zie is het een dama, sinds de update dus…

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.