8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Wimusia

OMT-app

OMT lees ik met Safari op mijn iPad. Gisteren de app geïnstalleerd.

Die OMT-app is volkomen de kluts kwijt als je een reactie wilt plaatsen! Hij staat vast met het standaard door mij gebruikte Swype keyboard. De OMT-app vreet wel het Apple keyboard.

Leuke bug, dat ik geen reactie kan plaatsen of een feature? 🤣😂

Bijdrager
    koen

De OMT app is een gedrocht.

Bijdrager
    Wimusia

Ook de website is niet op orde. Ik kan nog steeds geen  .gif of .jpg als profielafbeelding uploaden.

Reden: “Er heeft zich een fout voorgedaan, probeer het later”! Al weken. Tijd voor een echte “content-engineer”.

Moderator
    Raymon Mens

Vreemde bug. In principe weet een app niet welk toetsenbord wordt gebruikt. De app krijgt dat van Apple niet eens door, er worden alleen letters doorgegeven.

Er is meer info nodig om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen:

– Welke iOS-versie gebruik je op je iPad?
    – Komt de bug voor bij het plaatsen van een reactie op het forum of via een artikel?

Bijdrager
    Wimusia

<p class=”cite”>Raymon Mens op 11 oktober 2018 om 13:13</p>
    Vreemde bug. In principe weet een app niet welk toetsenbord wordt gebruikt. De app krijgt dat van Apple niet eens door, er worden alleen letters doorgegeven.

– Komt de bug voor bij het plaatsen van een reactie op het forum of via een artikel?

12.01 op Ipad air 2. Ik kan niet reageren op een nieuwsartikel. Forum nog niet geprobeerd.

Bijdrager
    Wimusia

<p class=”cite”>Wimusia op 11 oktober 2018 om 13:24</p>

<p class=”cite”>Raymon Mens op 11 oktober 2018 om 13:13</p>

12.01 op Ipad air 2. Ik kan niet reageren op een nieuwsartikel. Ook op forumberichten reageren werkt het niet.

Bijdrager
    Wimusia

Alleen in portrait-mode werkt het niet! Dus een iOS-bug of Swype?

Bijdrager
    Wimusia

Mijn iPhone SE met OMT-app met Swype keyboard plaatst WEL een reactie Raymon. Ook iOS 12.0.1, ook in portrait-mode.

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 3 dagen geleden door  Wimusia.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 week, 3 dagen geleden door  Wimusia.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.