7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    CvdB

Omruiling via APR of rechtstreeks

Na enkele mislukte reparatiepogingen heeft Apple aangeboden mijn MBP te vervangen. Ik heb de niet werkende thuis. Nu is de vraag van Apple of ik dit via een APR wil laten doen of rechtstreeks. Nu ben ik benieuwd of iemand bekend is met de voor- of nadelen van de keuze voor de een of de ander? Hoe ziet de procedure er uit als je het rechtstreeks via Apple regelt?

Bijdrager
    Yaris

Mijn iPad is binnen de twee weken na aankoop via de Apple Store kapot gegaan. Na een telefoontje met Apple is TNT langsgekomen. Ze hebben een nieuwe iPad afgeleverd en de kapotte meegenomen. Meer was dat niet.

Bijdrager
    Hessel89

via APR duurd langer!

rechtstreeks via apple doen!

Bijdrager
    me.com

@Hessel89, Onzin.

Het voordeel als je het via een APR laat doen, dat de APR je MacBook inpakt en dat TNT het bij de APR komt afhalen. Anders zou je het zelf moeten doen/thuis moet zijn wanneer TNT langs wilt komen voor een afhaalopdracht. Vaak wordt de dag nadat Apple een bevestiging van TNT heeft gekregen dat het pakket is afgehaald, de nieuwe/vervangende machine al opgestuurd.

Je zou het dan alleen weer bij de APR moeten afhalen in plaats van dat ze het bij je thuis bezorgen.

Ik zou het gewoon via de APR doen. Dan weet je zeker dat alles goed komt.

Bijdrager
    SunKeeper

Via de APR is verstandiger ja. Dan kunnen ze ook nooit zeggen dat je iets verkeerd hebt gedaan.

Bijdrager
    KingAchille

Beide kanalen hebben hun voor- en nadelen. Ik zou zelf bij de APR langsgaan, eenvoudigweg omdat je dan zélf het moment kiest wanneer je hem inlevert. Bij Apple zelf ben je al bijna verplicht om de hele dag thuis te zitten.

Bijdrager
    CvdB

Allen dank. Ik laat hem rechtstreeks door Apple/TNT omruilen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.