30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 112)
  • Q:
    Bijdrager
    Hansl

Oktober 2008

Het September-Event heeft ons inderdaad enkel iPod nieuws gebracht…
    Wanneer zijn de Mac’s weer aan de beurt?

Oktober (14de?) zou hiervoor in aanmerking komen:
    http://www.appleinsider.com/articles/08/09/10/apple_notebook_overhaul_rumored_for_mid_october.html

Wat mogen we verwachten?

Misschien dat dit al een goede hint is:
    http://www.9to5mac.com/macbook-brick-riddle

Bijdrager
    Nikita

Ik wil vooral een nieuwe Mac mini, eigelijk :P

Interessant artikel trouwens, ‘Brick’ kan natuurlijk van alles en nog wat zijn :lol:

Bijdrager
    Grave
    ”Nikita”

Interessant artikel trouwens, ‘Brick’ kan natuurlijk van alles en nog wat zijn :lol:

– Een mac die jezelf inelkaar moet zetten, zoals lego. Een do it yourself mac.
    – Een mac van plastic, dus geen aluminium macs.
    – Een mac die je op verschillende manieren inelkaar kan zetten, gebruiken.

:wink:

Bijdrager
    soulutions
    ”Grave”
    ”Nikita”

Een windhoos peecee dus? :evil:

Bijdrager
    Grave
    ”soulutions”
    ”Grave”
    ”Nikita”

Een windhoos peecee dus? :evil:

Nee een transformers pc :wink: nee nee, het is gewoon een transformer met een pc ingebouwd, ik zet er tientje op :innocent:

Bijdrager
    LEXY

Ja geniaal, de stroom adapter (power brick) met ingebouwde computer!!!
    Dan kan men wederom zeggen: “Where did the computer go?!”.

Bijdrager
    R-Flow

De nieuwe MacBook is een brick aan je been. Geweldig verkooppraatje!:P

Bijdrager
    Verdis

ja laten we hopen dat Steve eindelijk de aluminium Macbook gaat aankondigen. Wel pijnlijk om te wachten, want heb macbook zeer nodig voor me studie;x.

Bijdrager
    Trezor

Update van de MacPro en nieuwe display zijn altijd welkom!
    (DRINGEND)

Bijdrager
    tommy666

Mac Pro zou ik écht niet op hopen,da’s pas van 8 januari geleden. De ACD’s mogen inderdaad wel vernieuwd worden.

Bijdrager
    Steff

Apple heeft een tijd geleden een pers bericht de wereld in gebracht met daarin ‘we maken een product dat de shit is’. Nu blijkt dit dus iTunes 8 te zijn met de Genius functie. Leuk maar ik noem dat niet ‘de shit’ Apple. Misschien dat ze toch komen met een update voor de laptop lijn? Wie weet ook niet .. het is geen pre.

Bijdrager
    sven-

Ik vond het ook zeer overdreven hoe enthousiast Steve sprak over de Genius functie. Ik vind het zelf een overbodige functie.

Bijdrager
    R-Flow
    ”tommy666″

Mac Pro zou ik écht niet op hopen,da’s pas van 8 januari geleden.

8 januari noem ik nou niet bepaald recent.

”sven-“

Ik vond het ook zeer overdreven hoe enthousiast Steve sprak over de Genius functie. Ik vind het zelf een overbodige functie.

Overbodige functies is onderhand iTunes eigen geworden. Ik baal d’r van dat ze dat programma onderhand niet flik onder handen nemen: overzetten naar Cacoa, flinke prestatie optimalisaties doorvoeren en iets aan de interface doen want die wordt ook steeds drukker.

Bijdrager
    tommy666

Wie heeft er eigenlijk gezegd dat Genius dé functie is waar ze het over hadden? Het jaar duurt nog wel een tijdje en er zijn inderdaad rumors over een event in oktober.

Ten tweede: naar Apple normen is 8 januari voor de Mac Pro nog redelijk recent te noemen,zeker aangezien het ging om nieuwe processors. (generalisering: baseer je niet altijd op de Buyersguide van Macrumors,die heeft het vaak genoeg fout;-) )

Bijdrager
    R-Flow
    ”tommy666″

Ten tweede: naar Apple normen is 8 januari voor de Mac Pro nog redelijk recent te noemen,zeker aangezien het ging om nieuwe processors. (generalisering: baseer je niet altijd op de Buyersguide van Macrumors,die heeft het vaak genoeg fout;-) )

Ik baseer me helemaal nooit op die Mac Buyer’s Guide. In de tussentijd is er vast genoeg gebeurd om een update door te voeren of tenminste een prijsreductie.

Bijdrager
    LEXY

Een beetje Mac idioot heeft zo’n gids inderdaad niet nodig, wij weten toch precies hoelang de modellen alweer op de markt zijn!!

Bijdrager
    R-Flow

Precies!:D In grote lijnen althans.:P

Bijdrager
    andre-nl

lego blok = duid op een addon van iets…
    sleuf = dvd / blueray

addon voor Apple tv ?

Bijdrager
    fanatic

Ik vraag me af of het verstandig is om nu een macbook te gaan kopen want ik wil er een gaan kopen voor school. Maar zal hij goedkoper worden als er een uitkomt? anders wacht ik nog een maand ook al komt er dan misschien geen uit.

Bijdrager
    R-Flow

De kans dat een nieuwe Mac revisie duurder wordt dan z’n voorganger is vrij klein. Doorgaans (uitzonderingen daargelaten) daalt de prijs.

Bijdrager
    fanatic

Dus dan kan ik beter wachten?

Bijdrager
    R-Flow

Dat is aan jezelf. Garanties dat er binnen een maand nieuwe MacBooks uitkomen zijn er niet. Afhankelijk van hoeveel haast je hebt om een MacBook in huis te halen zul je zelf een keuze moeten maken.

Bijdrager
    FerdiV

14 october 1834 – In Philadelphia, Whigs and Democrats stage a gun, stone and brick battle for control of a Moyamensing Township election, resulting in one death, several injuries, and the burning down of a block of buildings.

Uh leuk, iets dat op een 14 oktober is gebeurt en waar een brick in voorkwam, lol.

Bijdrager
    fanatic
    ”.RR”

Dat is aan jezelf. Garanties dat er binnen een maand nieuwe MacBooks uitkomen zijn er niet. Afhankelijk van hoeveel haast je hebt om een MacBook in huis te halen zul je zelf een keuze moeten maken.

ik geloof wel dat er nieuwe macbooks komen in Oktober dus ik denk dat ik wacht

Bijdrager
    AST

Hoe komt iedereen er toch bij dat er nieuwe macbooks zouden komen… Ok, het zou gaaf zijn, maar hoe realistisch is dat nou… Het lijkt me sterk dat er nog een event aankomt in oktober (ok, welliswaar mac event). Die alu macbook zal er vast wel komen, maar ik vrees dat we daar nog wel minimaal half jaartje op kunnen wachten.

Correct me if i’m wrong…. :apple:

Bijdrager
    LEXY

I correct you!
    Vrees niet, die komen sneller dan jij denkt.
    Alle tekenen, prognoses, roddels enzovoort wijzen dat uit. Ik durf er wel een fles wijn op te zetten…:wink:

Bijdrager
    AST
    ”LEXY”

I correct you!
    Vrees niet, die komen sneller dan jij denkt.
    Alle tekenen, prognoses, roddels enzovoort wijzen dat uit. Ik durf er wel een fles wijn op te zetten…:wink:

Welke prognoses bedoel je precies? Het aantal average days waarbij er een update “zou moeten” uitkomen?

Het is geen dwars doen hoor verder, no offence 8)

Bijdrager
    LEXY

Deze bijvoorbeeld:

Bijdrager
    AST

Dat is dus die “average days” prognose…

Die updatefrequentie kan natuurlijk altijd opgemaakt worden, en dan kom je altijd wel op een gemiddeld uit.. Of het accuraat is, ik betwijfel het…

Inactief
    Anoniem

Er staat bij de Mac mini, Macbook en Macbook Pro September. Bij de Macbook Air en Mac Pro staat er Oktober. Wie gaat 3 grote events in 2 maanden houden. Apple doet dat niet denk ik.

:roll:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 112)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.