17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    kenmasters

Ok, ik ben op dit moment weer superblij dat ik een mac heb.

Ik verwacht geen reacties ofzo, maar ik moet gewoon ff kwijt dat alles op een mac zo makkelijk gaat. Ik had ff een cd van mijn broertje mee naar school genomen om op m’n ibook te luisteren. Ik dacht, laat ik ‘m meteen naar mp3 omzetten. iTunes starten, naar mp3 converteren kiezen en alles gaat goed. Tot nu toe niet echt bijzonder, maar je kunt de cd dus tijdens het rippen ook nog luisteren. Echt geweldig en de rest van mijn systeem draait nog steeds net zo snel alsof er niets gebeurd. Hier kan win xp nog een puntje aan zuigen :)

Bijdrager
    Zout

Jammer genoeg went het wel heel erg waardoor je je ontzettend kunt gaan iriteren aan Win XP bakken.

Bijdrager
    Jan-Willem
    ”kenmasters”

Tot nu toe niet echt bijzonder, maar je kunt de cd dus tijdens het rippen ook nog luisteren. Echt geweldig en de rest van mijn systeem draait nog steeds net zo snel alsof er niets gebeurd.

de kwaliteit van de mp3tjes wordt wel minder als je hem tegelijk laat spelen of iets anders doet…

Bijdrager
    Beathoven
    ”Zout”

Jammer genoeg went het wel heel erg waardoor je je ontzettend kunt gaan iriteren aan Win XP bakken.

Lose XP zul je bedoelen:P

Bijdrager
    MacAttack

Ik schrik steeds van wat je blijkbaar niet kunt met windows, ik zou eigenlijk niets anders verwachten dan dat je een CD zou kunnen luisteren terwijl je hem ript. :?

Bijdrager
    Vincent
    ”Jan-Willem”

de kwaliteit van de mp3tjes wordt wel minder als je hem tegelijk laat spelen of iets anders doet…

Is dat zo? in welk opzicht?

Moderator
    Adriaan Mol
    ”Jan-Willem”
    ”kenmasters”

Tot nu toe niet echt bijzonder, maar je kunt de cd dus tijdens het rippen ook nog luisteren. Echt geweldig en de rest van mijn systeem draait nog steeds net zo snel alsof er niets gebeurd.

Ik weet niet waar je deze myth vandaan hebt. Maar dat is onzin.;)

Adriaan

Bijdrager
    Igor

zeker onzin, hij speelt dan helemaal niet de cd af maar het mp3tje dat al op je hd staat!

Bijdrager
    Jan-Willem
    ”Adriaan
    ”Jan-Willem”
    ”kenmasters”

Ik weet niet waar je deze myth vandaan hebt. Maar dat is onzin.;)

Adriaan

Echt waar?? Ik had het ergens gelezen:oops: .

Bijdrager
    Jan-Willem
    ”Igor”

zeker onzin, hij speelt dan helemaal niet de cd af maar het mp3tje dat al op je hd staat!

we hebben het hier (volgens mij) over het rippen van mp3tjes

Bijdrager
    kenmasters

Is idd onzin, de mp3tjes zijn van uitstekende kwaliteit.

’t is inderdaad waar dat je ontzettend snel went aan de vele voordelen van macos x. Als ik op m’n windows bak werk wil ik steeds in ie :apple: t gebruiken of andere :apple: toets combo’s. ook het feit dat dingen niet sloom zijn, niet vastlopen en niet spontaan ongewenste dingen doen went erg snel en irriteert mateloos als je er wel weer mee te maken krijgt. Ik logde net op school in op een windhoos 98 bak, na het starten van de verkenner werd het alweer teveel en liep de zooi vast.

Bijdrager
    Ruben
    ”Jan-Willem”

Lijkt me tamelijk onmogelijk. De data wordt digitaal van CD geript, digitaal gecomprimeert en digitaal als MP3 opgeslagen. Het enige wat er kan gebeuren als je ‘m tegelijk laat spelen is dat het allemaal nets iets langzamer gaat.

Bijdrager
    Ruben

Sorry, was weer te snel met reageren, zie dat er al een boel anderen dezelfde reaktie hadden gegeven.:oops:

Bijdrager
    Elstar
    ”Jan-Willem”
    ”Igor”

we hebben het hier (volgens mij) over het rippen van mp3tjes

Klopt denk ik wel. Ik had de gewoonte om tracks die ik met Limewire aan het downloaden was halverwege te luisteren, zodat ik het downloaden kon stoppen als ik het niks vond.
    Ik ben daar nu mee gestopt, omdat ik merkte dat halverwege afluisteren het downloaden frustreerde (downloaden stopt af en toe) en de geluidskwaliteit achteruitgaat (m.n. stereo werkt niet goed en er zijn haperingen te horen.)

Bijdrager
    yoann

mss toeval maar als ik een cd rip onder windows XP in media player 9.0 dan kan ik hem ook beluisteren in media player :roll: :roll:

Bijdrager
    MacAttack

oh vandaar komt dus die myth, het zal in XP zijn dat de kwaliteit dan vermindert :P

Bijdrager
    nankovic

:mrgreen:

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.