9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Horloge

iOS update en hotspot iPhone

Wat heeft het voor zin om gratis hotspot functie te integreren in de nieuwe software update,
    Als het niet wordt ondersteund door de providers.

Bijdrager
    fokke.dekker

Dit lijkt me een beetje een nutteloze vraag, maar goed. Het nut is dat ze het wel kunnen ondersteunen, en dat t-mobile ook heeft gezegd dat ze er binnen afzienbare tijd mee komen. ( tegen betaling natuurlijk)

Bijdrager
    Yggdrasil

Ze ondersteunen ze wel maar ze blokkeren ze gewoon. Overigens is het niet nodig om hetzelfde topic tweemaal te openen.

Moderator
    unSOUND

Als je alles eruit wilt halen wat per provider verschilt qua ondersteuning kun je zaken als MMS, Visual Voicemail, en weet ik wat nog meer ook wel weg laten… Apple biedt het wellicht aan in iOS om dezelfde reden dat ze sommige dingen juist weglaten: om een revolutie te ontketenen… Juist door het erin te zetten zet je de providers onder druk om het te ondersteunen.

Bijdrager
    venco58

en dat t-mobile ook heeft gezegd dat ze er binnen afzienbare tijd mee komen

Kan je hier iets meer over zeggen?
    of naar de bron verwijzen?

Met veel groeten,
    Venco.

Bijdrager
    Koetjesreep

Zie hun webcare twitter account. Binnen afzienbare tijd bedoelt T-mobile, we hebben geen flauw idee.

Bijdrager
    Oppie

Huilie, huilie doen, zeggen ze dan bij GS!:evil:

Bijdrager
    RBoere

Tot voor de update van iOS7 naar iOS8 kon ik (via tele2) gewoon gebruik maken van mijn Persoonlijke Hotspot. Helaas is deze functie na de update niet meer mogelijk. Meer kan ik er niet over vertellen, het is slechts een constatering. Op de Tele2 site is daar overigens niets over te vinden…

Bijdrager
    jgmkoster

Bij Hi gelukkig nergens last van; de gb’s vliegen eruit met behulp van de hotspot functie.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.