28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)
  • Q:

Bijdrager
    iJan

Oh, wat mooi…

Weet je wat ik nou zo leuk vind? Mijn iMac helemaal mooi maken met fraaie icons, desktops, themes en dergelijke. Ik heb nu met Duality het theme Milk geladen en de icons Snow met CandyBar gebruikt. Oh wat mooi…

Bijdrager
    Kraid

kan je een screendump maken (shift :apple: 3)
    dat wil ik ook wel eens zien:)

Bijdrager
    iJan

Wil ik best doen. Maar hoe zet ik dat plaatje in dit bericht?

Bijdrager
    Ruben

Zet het ergens online (je homepage ruimte bij je provider bijvoorbeeld) en zet in het bericht:

[code:1:042aeff932][img]http://www.provider.nl/jouwnaamofzo/plaatje.jpg[/img][/code:1:042aeff932]

Bijdrager
    iJan

Dus niet even simpel copy en paste?

Bijdrager
    Ruben

Nope, er is wel een simpeler manier, maar dan moet je over een half uurtje even hier terug lezen, dan heb ik iets in elkaar gezet waar ik toch al mee bezig was. Makkelijk voor posters die geen eigen ruimte hebben… Kijk zo rond kwart voor elf nog even hier…

Bijdrager
    ElectricCat

Spannend iRuben! wij wachten af!:D

Bijdrager
    Ruben

Zo spannend is het niet hoor. Ben gewoon even een plekje aan het maken waar je via de browser plaatjes kan pleuren.

Jezus wat is mijn kabel-verbinding weer snel… NOT!!! Kan wel een kwartiertje later worden op deze manier…

Bijdrager
    Syndic

Goed bezig iRuben :D Da’s echt een leuk initiatief!

Bijdrager
    Ruben

Okee, het ziet er nog niet uit, maar het werkt al wel. Ga naar http://www.iruben.com/albums en daar kun je je afbeelding uppen, wordt vanzelf aangepast naar de breedte van dit forum. s.v.p. alleen de speciale ‘forum-link’ gebruiken en niet direct linken naar de afbeelding op de server omdat ik ze nog wel eens wil verplaatsen.

Bijdrager
    Zodiack
    ”iRuben”

Okee, het ziet er nog niet uit, maar het werkt al wel. Ga naar http://www.iruben.com/albums en daar kun je je afbeelding uppen…

Leuk inititief maar als iedereen zo bij jou posted dan zit je gauw vol, of niet?

Bijdrager
    Ruben

Daarom hoop ik ook dat niet IEDEREEN daar gaat posten. :-) Maar voorlopig kan ik 800MB kwijt.

Moderator
    Adriaan Mol

Leuk idee iRuben!

Bijdrager
    Ruben

Ach ja, ik zit vol goede ideeën.:-P Vraag maar aan mijn ex-werkgever, die heeft me ontslagen om mijn leuke idee een forum op te zetten waar iedereen lekker kan klagen over Atos Origin.;-)

Bijdrager
    MacAttack

Cool kunnen we weer een desktop catwalk houden

Bijdrager
    Syndic

Maar ondertussen zitten we nog steeds te wachten op Jan Timmers z’n gelikte desktop :P

Bijdrager
    Ruben

Ja, inderdaad.:-) Ik snel mijn “projectje” uit de vriezer gepakt en online gezet… maar voorlopig ben ik zelf de enige die er wat in heeft geplant.:-)

Bijdrager
    lampje

…goed initiatief iRuben…(ik zet plaatjes op m’n eigen site)

…maarre…. wat lees ik:

Klik met je rechter muisknop????

dat willen we toch niet :lol:

Bijdrager
    Syndic

Ik wil er voor jouw gemoedsrust wel ff wat in plaatsen hoor :wink:
    Heb je tenminste het gevoel dat je het toch érgens voor gedaan hebt :P

Bijdrager
    Ruben
    ”lampje”

…maarre…. wat lees ik:

Klik met je rechter muisknop????

dat willen we toch niet :lol:

Oops.:oops: Ik zal het METEEN aanpassen!:P

Bijdrager
    Ruben
    ”Syndic”

Heb je tenminste het gevoel dat je het toch érgens voor gedaan hebt :P

Och, ik gebruik het zelf in elk geval wel. Werd een beetje beu van telkens handmatig uploaden en URL onthouden en intikken. Dit werkt wat makkelijker.:-)

Als ik een keer zin heb bedenk ik misschien nog wel een scriptje om ook de tags mee te kopiëren naar het clipboard.

Bijdrager
    iJan

Daar is ‘ie dan…

Bijdrager
    Syndic

Okee dan :D Ziet er idd. ernstig gelikt uit. Ikonen van Mixthepix gebruikt zie ik… die mooie PTT brievenbus :wink: De maker van die ikonen is een nederlander hè… Hein Mevissen heet ie. Xicons staat er vol mee:D

Bijdrager
    iJan

Ik heb de meeste ikonen gehaald bij http://www.rad-e8.com. Daar kun zogenoemde icontainers downloaden. Deze bakken met ikonen kun je in een keer met Candybar gebruiken. Dat werkt echt perfect!

Bijdrager
    Jesper

Hey allemaal,
    Is er misschien een programma dat als je een Icon set hebt gedownload bij bijv. xicons.com die ervoor zorgt dat alle icons worden veranderd in die icons die er dan in die map zitten? Stel ik heb een gewone map, en ik wil dat voortaan alle mappen ipv. dat blauwe map icoontje een ander icoontje krijgen. Dus als ik dan new folder doe, dan krijg ik niet meer zo’n standaard blauwe map.

Weet iemand daar misschien een programma voor?

Bedankt :D

Bijdrager
    Castor

Bijdrager
    iJan

Juist. Candy is perfect hiervoor. Zeker als je met icontainers werkt!

Bijdrager
    Ruben

Hey, die PTT, sorry, KPN, sorry, TPG Post brievenbus ziet er wel heel leuk uit!:-P

28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.