6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    bcgraaf

Offline muziek verdwenen  music

Beste allemaal,

Voor werkzaamheden zit ik op dit moment in Mali (4 weken, laatste week gaat morgen in) nu had ik voor dat ik weg ging +- 250 muziek nummers offline bewaard verdeelt over 3 afspeellijsten. De eerste 3 weken ging alles perfect en kon ik lekker muziek luisteren tot vanmorgen. Alle nummers die ik offline opgeslagen heb waren verwijderd en ik kan ze nu alleen afspelen van uit de cloud. Hier heb ik wel WiFi alleen moet ik er voor betalen per min of per MB dit loopt aardig op dus opnieuw downloaden heeft geen zin.

Waar kan dit aan gelegen hebben?

Eergisteren nog een factuur gehad van  voor  music Family, Creditcard is ook niet verlopen.

Ik heb mij zelf niet uitgelogd van iCloud of  music (alleen Fotostream en iCloud drive en reserve kopie maar dat is al sinds dag 1)

Tussentijds ben ik wel gewoon online geweest met mijn telefoon maar niet continu meestal s’avonds.

Binnenkort ga ik waarschijnlijk weer voor 4 weken weg en zou dan graag mijn muziek willen behouden om te luisteren.

Er zijn al wel veel topics over op het internet maar echt een duidelijke reden heb ik er niet in kunnen ontdekken. Als iemand iets meer weet hoor ik het graag.

Bijdrager
    Facundo

Er zijn al wel veel topics over op het internet maar echt een duidelijke reden heb ik er niet in kunnen ontdekken.

Daarom zijn er ook zoveel topics over. Apple Music heeft al talloze libraries vernield, inclusief de mijne. Gelukkig had ik een kopie.

Geblokkeerd
    Anoniem

Gewoon al die nummers als MP3 op je iPhone zetten.
    Ik heb ruim 600 nummers op mijn iPhone gezet, random afspelen dat werkt voor mij het beste.
    moet er niet aan denken dat Apple mijn muziek vernaggelt.

Bijdrager
    Facundo

Maar ja, hoe houd je die nummers op je apparaat als je Apple Music uitzet? Dat kan, bij mijn weten, dus niet.

Geblokkeerd
    SusanUSA

Onzinnige reactie verwijderd door moderator

Bijdrager
    bcgraaf

Ik heb dit probleem ook nog niet eerder gehad, hopen dat het nu niet meer voorkomt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.