4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Dahlia

offline docs. lezen en later syncen

Ik ben m’n nieuwe ipad 2 aan het leren kennen. Ben met Goodreader en pages en quickoffice en dropbox in de weer. Erg fijn, die dropbox integratie in die reader/writer programma’s. Ik vind het nog wat lastig om te zien wanneer je met locale kopieen werkt en wannner je synct. Ook probeer ik momenteel alles in huis, maar ik heb geen 3G en zal in de praktijk ook veel offline zijn.
    Wat is de beste manier om je dropbox content offline te lezen (en synchen nadat je weer online bent). Ik kan geloof ik een dropbox map in goodreader downloaden, en dan heb je locale kopieeen. Maar kan je dat dan ook weer direct synchen of moet je dan weer kopieen maken?
    Of doe ik te moeilijk?

Bijdrager
    tarun

Ik gebruik geen dropbox maar DocToGo om Word, Excel en PDF te lezen (en de eersten te bewerken). Dat werkt eenvoudig en synct zeer snel via WiFi.

Bijdrager
    Dahlia

maakt DocToGo locale kopieen dan voor oflline use?

Bijdrager
    tarun

Je kan documenten alleen op je iOS-apparaat zetten (local) maar ook een bepaalde map met documenten syncen inclusief de mappenstructuur. Voor het syncen heb je een (gratis) desktopapp nodig. Meer info.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.