11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Mr.Mark

Offline adventure voor de Mac

Al een tijdje heb ik geen internet meer en begin het best wel te missen om een goede adventure game te spelen (WoW). Maar nu zijn er toch wel genoeg offline adventure games te krijgen?

Wie weet er een goede offline adventure game voor de mac?

Bijdrager
    readefries

Star Wars: Knight of the Old Republic is wel een goede!

Bijdrager
    DarkRaverNL

WoW is opvolger van Starcraft series toch, en dat was offline, mss is dat wat voor je:D

Bijdrager
    readefries
    ”DarkRaverNL”

WoW is opvolger van Starcraft series toch, en dat was offline, mss is dat wat voor je:D

Bijna goed, World of Warcraft is de opvolger van Warcraft RTS spellen.

Bijdrager
    DarkRaverNL

Warcraft ja, die bedoelde ik:P:P

Frozen Trhone enzo:)

Inactief
    Anoniem

Zork

Bijdrager
    Mr.Mark
    ”DarkRaverNL”

Warcraft ja, die bedoelde ik:P:P

Frozen Trhone enzo:)

Hm ja, maar dan moet ik die weer gaan kopen enzo …;) kan er niemand even een zaadje (seed) leggen?

Bijdrager
    Timma

Star Wars: Knights of the Old Republic
    Never Winter Nights
    Summoner

die zijn wel de moeite waard:)

Bijdrager
    Brak Mak Morn

Neverwinter Nights waarvoor ook nog eens 30 miljoen of zo gratis modules te downloaden zijn, waaronder een aantal echt hele goeie: Darkness over Daggerford, The Aielund Saga, A Dance with Rogues om er maar een paar te noemen.

Bijdrager
    earnst jelke

En als je echt veel tijd hebt kun je beginnen bij baldurs Gate 1 en 2, en daarna door met neverwinter nights.

Bijdrager
    Mr. Oizo

Het is wel jammer dat spellen meestal eerst uitkomen op de pc :? over een jaartje komen apple games meer uit :D
    Maar halo is volgens mij ook al voor apple en call of duty en uhm natuurlijk waar iedereen het al over heeft Star Wars ! sehr goede game vindt ik zelf. anders moet je is kijken in mac store’s, in woerden hebben ze met vergeleken andere mac store’s een groot asortiment

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.